Popular Posts

Wednesday 4 May 2016

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΣ;

Αλλα ισως καποιος πει "ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣAΜΕ" ;
Φίλε μου οταν στην μεγαλύτερη Χριστιανική εορτή αντι τον Χριστό και μόνο να τιμάς, εσυ το φως  από ανθρώπινο χέρι αναμμένο με ακράτητους πανζουρλισμους και τιμές αρχηγού Κράτους τιμάς και τον Χριστό που είναι το Αληθινό Φως που φέγγει στο σκοτάδι «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ» (Ιωάννης 8:12,9:5) σε απόσταση τον κρατάς μήπως ετσι δεν τον Υποτιμάς ;

Και όταν αντι σε καθε σου ανάγκη στους Άγιους και Άγιες τρέχεις με κατάνυξη και λατρεία βοήθεια να  ζητάς αντι απο στον σπλαχνικό Χριστό που σε καλεί στον ιδιο να έρθεις ανάπαυση και ψυχική δροσιά να βρεις «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'Ε ΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37 μήπως ετσι δεν τον εχεις αντικαταστήσει και αχρείαστος σου ειναι αφού απ' άλλους κι' άλλες εσυ βοήθεια πάντα ζητάς ;
Οταν τα λείψανα των Αγιων,τις μαντίλες τους τις παντόφλες του και τα κρανία τους περιμένοντας ώρες στην ουρά προσκυνάς αντι  τον Χριστό που τους Αγίασε, μήπως ετσι τον Χριστο δεν τον εχεις υποκαταστήσει και την ΧΑΡΗ του και το ΕΛΕΟΣ του υποτιμήσει ;

Φίλε Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΕΙΑ ΟΔΗΓΕΙ αλλά στην ευλογία του θα μπεις οταν ανοίξεις την καρδιά σου και απαντήσεις  το κάλεσμα του ! «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα δειπνίσουμε μαζί !»(Αποκάλυψη 3:20)
Η αγάπη του Χρίστου 
εις τον ίδιο σε καλεί 
Σ' Αυτόν ν' ανοίξεις την καρδιά σου 
και στην αιώνια Ζωή να μπεις. Αμην
  
Φίλε μου, ελα με μετάνοια και συντριβή στον Χριστό γιατι αυτός ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ που σταυρώθηκε  για μας και  τώρα ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ  προσφέρει «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανεις προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωάννης 10:9) 
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρεσε με τον αμαρτωλό, που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και σε απόσταση  σε κρατούσα. Χριστέ μου σου ανοίγω την Καρδιά μου και σε παρακαλώ έλα και μείνε μαζί μου όλες τις ήμερες της ζωής μου ειναι η Προσευχή μου. Σ' ευχαριστώ."  Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και με την παρουσία του στην καρδιά σου θα σε τιμήσει !!

No comments:

Post a Comment