Popular Posts

Tuesday 17 May 2016

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΩΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ.

Ότι άλλο και αν κάνεις, και όποιους κι' αν επικαλεστείς αν το Εγώ σου δεν απαρνηθείς και μ' ολο σου το είναι απο τον Χριστό δεν εξαρτηθείς (Ιωαννης 6:37,10:9) στον Παράδεισο δεν θα μπεις, γιατι ο Χριστός ειναι η είσοδος η Πόρτα που στο σπίτι του Πατρός, στον Παράδεισο οδηγεί : ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ (Ιωάννης 10:9) Στην ευλογία του Θεού δεν μπαίνουν αυτοί που του λένε *Κύριε Κύριε* αλλα σε απόσταση τον κρατούν, αλλα οι ταπεινοί που μ' όλη τους την καρδία απο τον Χριστό εξαρτηθούν και προσωπικό Σωτήρα τους τον δεχτούν :«Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι ομως τον δέχτηκαν σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά Θεού, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αίμα, ουτε από ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλά απο τον Θεό γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13) Όσοι μιλούν για τον Χριστό, αλλά σε απόσταση τον κρατούν ειναι υποκριτές και μακριά του μετά θάνατο θα βρεθούν, γιατι δεν καταδέχτηκαν τον Αμνό του Θεού τον Χριστό που σταυρώθηκε για να σηκώσει πάνω του τις δικές τους αμαρτίες (Ιωάννης 1:29, Α.Πέτρου 2:24) προσωπικο Σωτήρα τους να τον δεχτούν! «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) " ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ," Ειναι η προσευχή αφιερώσεως που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα τιμήσει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου χαρίσει.

No comments:

Post a Comment