Popular Posts

Saturday 9 May 2015

ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΝΙΣΤΑΘΕΙ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ, ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ !

Σίγουρα αυτό δεν πρέπει να είναι αλήθεια, και θα έπρεπε να ισχύει κατι άλλο, όπως *ολοι οι δρόμοι οδηγούν στον Θεό,* * εγώ ειμαι καλός/η άνθρωπος* η * Είμαι Ευσεβής, καλός γονιός πατέρας, μητέρα.* 

Αδέλφια  μου το Ευαγγέλιο τονίζει οτι ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ και ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ του ΘΕΟΥ (Ρωμ 3:23) απο την Παρουσία του, και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ (Ρωμ 3;10) 
Ο κατ'εξοχή ζηλωτής Σαούλ που με πείσμα αντιστεκόταν στον Χριστό και την χάρη του, ειδε το φως έκανε μεταβολή, και από διώχτης του Κυρίου έγινε ο Απόστολος Παύλος που μας μετέδωσε το μήνυμα της ΣΩΤΗΡΙΑΣ και ομολόγησε  «Ζωή για μένα ειναι ο Χριστός και ο θάνατος  κερδος»(Φιλ 1:21) και «Γι' αυτόν -τον Χριστο- τα πέταξα όλα και τα θεώρησα σκουπίδια, προκειμένου να κερδίσω το Χριστό, και να ενωθώ μαζί του»(Φιλ 3:8)
Φίλοι, μόνο ο Χριστός είναι η Πόρτα και η οδός που οδηγεί στο σπίτι του Πατρός:
«Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)
« ΕΓΩ, ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ των προβάτων. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
Φίλε μου με τον Χριστό θα νικήσεις και στην αιώνια Ζωή θα μπεις, αλλά αν τον ιδιο και την προσφορά Σωτηρίας του (Ματθ 11:28)  αγνοήσεις θα νικηθείς, μακριά του θα χαθείς.
"Κύριε Ιησού Χριστέ μου. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και το κάλεσμα σου το αγνοούσα.Τώρα σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου. Είμαι δικός/ ια σου" Αμήν.Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment