Popular Posts

Thursday 7 May 2015

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ;

ΕΙΝΑΙ  ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ Μ' ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΩ Στη Ζωή οι ειλικρινές οι αληθινές αγάπες είναι λίγες, απο αυτές οι μεγαλύτερες ειναι η αγάπη των γονέων για τα παιδιά τους και ιδίως της μητέρας για το σπλάχνο της. Φυσικά παρουσιάζονται στον ορίζοντα της εφηβείας και άλλες *αγάπες* και έρωτες παράφοροι, δυνατοί και τυφλοί αλλά καμία αγάπη δεν συγκρίνεται με την αληθινή Αλτρουιστική Αγάπη του Χριστού που μας αγάπησε οταν ήμασταν *ΝΕΚΡΟΙ* εξ'αιτίας των παραπτωμάτων και των αμαρτιών μέσα στις οποίες βαδίσαμε...σύμφωνα με τις σαρκικές επιθυμίες μας ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ τις ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ της ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ μας φύσης και των ΠΟΝΗΡΩΝ λογισμων μας ! (Εφεσιους 2:1-4)

 Αυτό ήταν το πλαίσιο του Θεϊκού ειδυλλίου, της Αγάπης του Χριστού, ΟΤΑΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΧΘΡΟΙ του βουτηγμένοι στην Αμαρτια ΗΘΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ο Χριστός *πέθανε* θυσιάστηκε για μας τους ασεβείς (Ρωμ 5:6)Φίλε, ποιος πρίγκιπας η Βασιλιάς άφησε τον Θρόνο του για σένα, και μάλιστα Θυσίασε την Ζωή του για να φορτωθεί πάνω του την δίκη σου αμαρτία ;Μόνο ο Χριστός άφησε την ουράνια του δόξα που είχε πάντοτε με τον Πατέρα, και ΠΗΡΕ τη ΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΟΥ.. και ΤΑΠΕΙΝΩΘΗΚΕ αυτόβουλα υποτασσομενος ως το σημείο να ΠΕΘΑΝΕΙ στον ΣΤΑΥΡΟ (Φιλιπ 2:6-8) για να πληρώσει τα λύτρα της δικής σου αμαρτίας !

 Αδελφέ, η μεγαλύτερη προσβολή είναι τον Χριστό που σ' αγάπησε τόσο πολύ, που για σένα (και για μένα) πήγε στον σταυρό τις αμαρτίες μας στο σώμα του να φορτωθεί(Ιωαν 3:16,Α.Πέτρου 2:24) να μην καταδέχεσαι Σωτήρα σου να τον δεχτείς !!!Φίλε/η, οτι και αν κάνεις ότι και αν πεις, η ανταπόκρισης της καρδιάς σου στην Θυσία του Χριστού είναι αυτή που η την είσοδο στην βασίλεια του θα σου χαρίσει, η για πάντα μακρια του θα σε αποκλείσει!
Πάντως δεν υπάρχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ απο το να ΑΡΝΕΙΣΑΙ το κάλεσμα  του Χριστού «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!»(Αποκάλυψη 3;20) να απαντήσεις.
Φίλε μου, μην αφήσεις αναπάντητη την Προσφορά  Σωτηρίας του Χριστού αλλά με Πίστη άνοιξε την καρδιά σου και πες του, "Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που όλα τα χρόνια της ζωής μου  μακριά σου ζούσα. Σε παρακαλώ συγχώρεσε με  απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και ελα να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου."

 Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα την απαντήσει και με την παρουσία του στην καρδιά σου θα σε τιμήσει. Αμην!!Το έκανε για εκατομμύρια αμαρτωλών και για μένα το 1988, και στην ευλογία του από τότε ζω και το όνομα του ΣΩΤΗΡΑ μου κάθε μέρα δοξολογώ που έσωσε κι'εμένα τον ΑΝΑΞΙΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!

No comments:

Post a Comment