Popular Posts

Monday 18 May 2015

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ

Πολλοί είναι αυτοί που αδυνατούν να αντιληφθούν το μέγεθος της χάρης του Θεού, οτι  ο Χριστός δεν μας χρωστούσε την Σωτηρία, δεν ήρθε κάτω στην γη να ξεπληρώσει  κάποιο δικό του χρέος, αλλά επειδή μας ΑΓΑΠΗΣΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ οταν ακόμα ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΗΘΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΙ (Ρωμ 5:6) Νεκροί εξ'αίτιας των αμαρτιών μας στις οποίες ΒΑΔΙΖΑΜΕ.... ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ τα πάθη της αμαρτωλής μας υπόστασης και σκέψης (Εφεσιους 2:1-3) ΑΦΗΣΕ την Ουράνια του Δοξα και ηρθε να πληρώσει στον σταυρό τα λύτρα της ΔΙΚΗΣ μας ΑΜΑΡΤΙΑΣ !!( Α.Πετρου 2:24) ώστε , λουσμένοι απο τις αμαρτίες μας χάρη στην ΣΤΑΥΡΙΚΗ του ΘΥΣΙΑ να μην χαθούμε, αλλά στον Παράδεισο να μπούμε.(Ιωαν 3:16,Α.Πετρου 2;24)

Γιατί λοιπόν να μην τολμήσω τον Χριστό να ΑΣΠΑΣΤΩ και  ΣΩΤΗΡΑ μου να τον δεχτώ ; ;
Δεν θα με  χαρακτηρίσει η δυσπιστία, αλλά όπως η  Αιμορραγούσα που έλεγε "ακόμα κι'αν το ιμάτιο του αγγίξω θα  θεραπευτώ".(Μάρκος 5:28) ετσι κι' εγώ τον Χριστό μ' όλο μου το είναι  θα τον εμπιστευτώ, θα του ανοίξω την καρδιά μου και  Σωτήρα μου θα τον δεχτώ.!!! 
Φίλε μου η δυσπιστία είναι από τον διάβολο για να μας κρατήσει  μακριά από τον Χριστό, και από τις ευλογίες που χαρίζει σ' όλους που απαντούν το κάλεσμα του (Ματθ  11;28,Αποκ 3;20) και του ανοίγουν την πόρτα της καρδίας τους !

"Κύριε Ιησού Χριστέ, συγχώρα με τον αμαρτωλό που το κάλεσμα σου αγνοούσα και μακριά σου ζούσα. Σήμερα σου ανοίγω την καρδιά μου και σε καλωσορίζω Κύριο και βασιλιά μου και σου ζητάω να έρθεις και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ/ια σου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.Αμήν!!

No comments:

Post a Comment