Popular Posts

Tuesday 5 May 2015

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ (Ιωαν 5:23)

Πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν οτι τον Χριστό αγαπούν αλλά αρνούνται τον ίδιο και την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του« ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) και «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) να απαντήσουν. 

"Ας πέσω σε χαμένα αυτιά και μακριά απο τον σωτήρα Χριστό που δεν τον τιμώ και αρνούμαι Σωτήρα μου να τον  δεχτώ, παρα μια μέρα της Ζωής μου μακριά του να ζω" υποστηρίζοντας οτι Χωρίς στον Χριστό να δοθώ και προσωπικό Σωτήρα μου να τον δεχτώ Χάρη στις μεσολαβήσεις των Αγίων στην βασιλεία του θα μπω. 
Ας είμαστε όμως λογικοί και ας παραδεχτούμε οτι οταν λέμε  οτι τον Χριστό τιμούμε αλλα αρνιόμαστε Σωτήρα μας να τον δεχτούμε, λέμε ψέματα και τον Χριστό υποτιμούμε. 
Θα ήθελα να είμαι πηλός στα χέρια του Σωτήρα μου ΘΕΟΥ μου Ιησού Χριστού, να με κάνει οτι θα ήθελε για όποια χρήση εκείνος ορίσει παρα ανεξάρτητος μακριά του να ζω. 
Θα ήθελα να τον υπηρετήσω και γι'αυτόν και  ΧΑΡΗ  του να ζήσω.Θα ήθελα να ειμαι πηλός στα χέρια του Χριστού παρα πρίγκιπας και βασιλιάς, γιατι τίποτε δεν συγκρίνεται με την Ευλογία κοινωνίας με τον Σωτήρα Χριστό. Δεν υπάρχουν αξίες, ευλογίες οι πλούτη που μπορούν να συγκριθούν με την Ευλογία απο το Άγιο Πνεύμα του να έχεις αναγεννηθεί, και στην καρδιά σου το Αγιο Πνεύμα να κατοικεί !!( Ιωαν 14:23) 
"Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωή μου" ειναι η προσευχή που συμφιλιώνει τον μετανιωμένο αμαρτωλό που επιστρέφει στον Χριστό !!!

No comments:

Post a Comment