Popular Posts

Sunday 17 May 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ

Αυτή ειναι η ουσία του και τα ΧΑΡΜΟΣΥΝΑ νεα του Ευαγγελίου, οτι κάθε αμαρτωλός που είμαστε όλοι  αφού χωρίς εξαίρεση  ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ και η αμαρτία μας μας ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ απο την ΕΝΔΟΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Θεου (Ρωμ 3:23) χάρη στον Παν Άγιο Κύριο Ημών Ιησού Χριστό που που ΚΕΝΩΣΕ τον εαυτό του και σαρκώθηκε,  πήρε μορφή δούλου, ανθρώπου  ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ στο ΣΩΜΑ του τις ΔΙΚΕΣ μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ πάνω στον σταυρό (Φιλιπ 25-9,Α.Πετρου 2:24) μπορούμε στον Παράδεισο να μπούμε αν με  του ανοίξουμε την καρδιά μας και σ' Αυτόν με όλο μας το είναι μας  ΓΑΝΤΖΩΘΟΥΜΕ !!!
Γιατι από κανέναν άλλο ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ και ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ απο τον Χριστό , δοσμένο κάτω απο τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, μέσω του όποιου εμεις μπορούμε να σωθούμε.(Πραξεις 4:12) Δεν υπάρχει αλλη Πόρτα, παράθυρο,  μεσίτης η Μεσολαβητής μεταξύ Θεού και ανθρώπων γιατι ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ο Χριστός όλους κοντά του μας καλεί ΑΝΑΠΑΥΣΗ και ΨΥΧΙΚΗ ΑΙΩΝΙΑ ΔΡΟΣΙΑ να ΒΡΟΥΜΕ ( Ματθ 11:28,7:37) ολοι μας είμαστε ευπρόσδεκτοι απο τον Θεο χάρη στον Χριστό  που πλήρωσε τα ΛΥΤΡΑ για την απελευθέρωση μας «ΕΝΑΣ ο ΘΕΟΣ και ΕΝΑΣ ειναι ο ΜΕΣΙΤΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ στον Θεο και τους ανθρώπους, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός. Αυτός ειναι που ΠΡΟΣΦΕΡΕ τον εαυτό του ως ΛΥΤΡΟ για ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ μας»(Α.Τιμοθεου 2:5-6)
       
Η Αγία Τριάδα, Πατήρ Γιος και Άγιο Πνεύμα. Οχι τρις Θεοί αλλά ένας Θεός ΑΓΑΠΗΣ, ΕΙΡΗΝΗΣ και ΕΛΕΟΥΣ ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΡΙΖΕΙ στον αμαρτωλό που τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτήρα του ΔΕΧΤΕΙ :
 # Οσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ Αυτόν  σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού. Να γεννηθούν ξανά ΟΧΙ απο ανθρωπινή ενέργεια αλλά από τον ΘΕΟ»(Ιωαν 1:12-13)
# Τόσο πολύ αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε παρέδωσε στο θάνατο το μονογενή το Υιό, για να μη χαθεί όποιος πιστεύει σ' αυτόν αλλά να έχει ζωή αιώνια." (Ιωαν.3,16)
# ΕΓΩ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή.(Ιωαννης 10:9)
#Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνη μου και με Ακολουθούν, Κι`Εγω ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:28)
# Αλήθεια είναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτος, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θάνατο ΠΟΤΕ .(Ιωάννης 8:51)
#Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)

Σου εύχομαι με μετάνοια και ευγνωμοσύνη στον ΠΑΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ να γυρίσεις, Έλεος και ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ να του Ζητήσεις, και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα μπεις.

"Κύριε Ιησού Χριστέ βοήθησε με ν'ανοίξω την καρδιά μου και Σωτήρα και Κύριο μου να σε ΔΕΧΤΩ, και στην Ευλογία σου και στην αιώνια Ζωή να μπω, και με τη βεβαιότητα της Σωτηρίας μου ΟΛΕΣ τις ΗΜΕΡΕΣ της Ζωής μου να ΖΩ." Είναι η Προσευχή που ο Χριστός θα τιμήσει και Αιώνια Ζωή μαζι του θα χαρίσει σ'αυτόν που του το ζητήσει και ειλικρινά την ΠΑΡΟΥΣΙΑ του στη Ζωή του επιθυμεί .
Αμήν!

No comments:

Post a Comment