Popular Posts

Saturday 14 February 2015

O ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ(Ρωμαίους 2:6)

Φίλοι, ο Κύριος δεν επιθυμεί κανείς να χαθεί, αλλα ολοι  να αποκτήσουν ΠΛΗΡΗ γνωση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και να σωθούν .(Α.Τιμοθεου 2:3), γι αυτό έστειλε τον Γιο του τον μονογενή να πληρώσει την τιμωρία για τις δική μας αμαρτία ώστε όποιος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτει, να μην χαθεί αλλα να λάβει αιώνια Ζωή.(Ιωαννης 1:12-13, 3;16)Όλους ομως τους δύσπιστους και ακατάδεχτους  προειδοποιεί και λέει: «Φαντάζεστε πόσο ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ θα ειναι η ΤΙΜΩΡΙΑ την οποια αξια θα ΥΠΟΣΤΕΙ εκείνος που ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕ το Γιο του Θεου, και ΘΕΩΡΗΣΕ όμοιο με το αίμα των άλλων ανθρώπων το αίμα της διαθήκης  με το όποιο αγιάστηκε και ΦΕΡΘΗΚΕ ετσι ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ στο Πνεύμα της χαρης.»(Εβραίους 10:29) 
Φίλε/η μου
,
ΕΞΑΙΤΙΑΣ της ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ σου και της ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ σου ΕΠΙΣΩΡΕΥΕΙΣ για τον εαυτο σου ΟΡΓΗ για την ημερα που θα ξεσπασει η οργη και η ΔΙΚΑΙΗ ΚΡΙΣΗ του ΘΕΟΥ ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.Ετσι, σ'αυτούς που επιδιώκουν δόξα και τιμη και αφθαρσία, παραμένοντας σταθερά στην πραγματοποιηση καλου εργου, θα ΔΩΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, ενω σ'εκεινους που διακατεχόμενοι απο εγωιστική φιλοδοξία, ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΝ στην ΑΛΗΘΕΙΑ  <στον Χριστο που ειναι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η  ΖΩΗ (Ιωαν 14:6)> και ΥΠΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ στην αδικία, θα ξεσπάσει θυμός και οργή ! (Ρωμαίους 2:5-8) 
Φιλε/η μου αλλο Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και αλλο η ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ.
 Ο Θεός δεν εκδικείται τον παραβάτη, αφού όλοι χωρις εξαίρεση είμαστε ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ, ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ, ολοι μας ΞΕΣΤΡΑΤΙΣΑΜΕ, ζώντας σύμφωνα με τις σαρκικές μας επιθυμίες, εκτελώντας τις υπαγορεύσεις της αμαρτωλής μας φυσης και των πονηρών λογισμων μας.(Ρωμαιους 3:23,Εφεσιους 2: 3) Αλλα καλεί τον κάθε παραβάτη τον Χριστό να ασπαστεί, προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτεί για να μην χαθη, για να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ο ίδιος την  ΔΙΚΑΙΗ ΤΙΜΩΡΙΑ για τις δικες του αμαρτιες. 

Αυτό, οτι ο Χριστός οικειοθελώς πήγε στον σταυρό να φορτωθεί  πάνω του τις δικές μας αμαρτίες ειναι ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΧΑΡΗΣ, κι'αυτη την ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΡΗ την προσφέρει σε καθε αμαρτωλό που ΠΙΣΤΕΨΕΙ σ'Αυτον που γαντζωθεί σ'αυτον και αρχίσει να τον ακολουθεί ! (Ιωαννης 1:12-13,3;16,36,5;24) Ο αμαρτωλός ομως που δεν καταδεχτει τον  Χριστό να εμπιστευτεί και Σωτήρα του να τον δεχτεί για τις αμαρτιες του ειναι ΥΠΟΛΟΓΟΣ και γι'αυτες ΔΙΚΑΙΩΣ θα ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ και μακριά απο τον Κυριο Ιησού Χριστό σαν τις ανόητες πέντε παρθένες κι' αυτος/η  θα αποκλειστεί !! 
ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ Θεέ μου, αναγνωρίζω ότι είμαι αμαρτωλός καί ότι οι αμαρτίες μου με χωρίζουν από Εσένα. Σε ευχαριστώ πού έδειξες την ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ γιά μένα στέλνοντας τον Μονογεννή σου Υιό, τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ να θυσιαστεί γιά μέναπάνω στο σκληρό Σταυρό τού Γολγοθά. Σ' ευχαριστώ πού πέθανε γιά μένα γιά να πληρώσει γιά τις αμαρτίες μου.+. ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ, Σ'ευχαριστώ πού πλήρωσες γιά τις αμαρτίες μου καί σε παρακαλώ να με συγχωρήσεις καί να με καθαρίσεις με το ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ, σού δίνω τη ζωή μου καί σε αναγνωρίζω γιά ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ καί ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ. Από εδώ καί πέρα θέλω να σε ακολουθήσω. Ελα στη ζωή μου καί κάνε'με ένα καινούργιο άτομο πού εσύ θέλεις. Σ' ευχαριστώ πού με έσωσες

No comments:

Post a Comment