Popular Posts

Saturday 14 February 2015

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΔΕΛΦΗ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΔΕΛΦΗ που είπε :.<< Στην ορθόδοξη εκκλησία ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙ 2,5 ΩΡΕΣ τουλάχιστον !!!!.{ τόσο διαρκεί η λειτουργία πάνω κ'ατω}>> 

Αγαπητή  Αντιγόνη, που σ' εκτιμώ πολύ γιατί είσαι γνήσια αδελφή μου εν Χριστό.Το οτιη λειτουργία διαρκεί 2 μίση ώρες περίπου στην Εκκλησία , αυτό δεν ταυτίζεται με ΛΑΤΡΕΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ. Η λατρεία του Χριστού μεταμορφώνει τον αμαρτωλό, αναγεννά τον αμαρτωλό, του ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ το Πνεύμα το Πατρός και του Γιου να διαμένει στην καρδιά του (Ιωάννης 14;23)  
Αν απλώς η είσοδος και η Παραμονή επι δυο ώρες κάθε ΚΥΡΙΑΚΗ στην Εκκλησία αναγεννούσε τον αμαρτωλό, <που τον βεβαίωσαν οτι Χάρη στο Βάπτισμα του και στην Εκκλησία του θα ΣΩΘΕΙ , ηταν πραγματικότητα > τότε και η Γιαγιά μου Κατερίνα και η Θεία μου η Μηλίτσα και ολοι οι   Χριστιανοί της ταυτοτητας, και οι  πρώην  συμμαθητές μου έχουν ΦΟΥΛΑΡΕΙ τον Παράδεισο !!! 
Καλή μου φίλη, είμαι κλώνος του αποδήμου ελληνισμού της Αιγύπτου, η ΘΡΗΣΚΟΛΗΨΙΑ και η συμμετοχή στα μυστήρια, δεν εξασφαλίζει τη Σωτηρία σ' αυτόν και σ' αυτήν που από παράδοση πηγαίνει στην Εκκλησία, αλλά διστάζει ν' ανοίξει την καρδιά του/ης και τον Χριστό Σωτήρα του/ης να τον δεχτεί.(ιωαννης 1:12-13) 
Μόνο το άνοιγμα της ΚΑΡΔΙΑΣ στον Χριστό (Αποκάλυψης 3;20) ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό και ΟΧΙ η ΔΙΩΡΟΣ παρουσία του/ης στην Εκκλησία. Ομολογουμένως η  πρώην μου Εκκλησία ειναι ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΗ υπερχειλίζει στην λατρεία των Αγίων και της Μακάριας μητέρας του Κυρίου μας, αλλα ειναι πολύ Φτωχή στην Δοξολογία του Χριστού, στην ΣΩΤΗΡΙΟ Διδασκαλία οτι εκτός ΧΡΙΣΤΟΥ απο κανέναν άλλο ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ, (Πράξεις;12) 
Αντιγόνη, αν ο αμαρτωλός/η δεν καταλάβει κι αν δεν ΔΙΔΑΧΘΕΙ οτι η εκκλησία του να τον ΣΩΣΕΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ αλλα πρέπει ο ίδιος/α στον Χριστό ν' αποτανθεί << Αν διψάει καποιος, Σ' ΕΜΕΝΑ ΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ . Οπως το λεει η γραφη ΠΤΑΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ>>(Ιωαννης 7:37)  και Σωτήρα του να τον δεχτεί (Ιωάννης 1;12-13)  μακριά του θα αποκλειστεί ασχέτως σε ποια Εκκλησία πηγαίνει. 
Με Αγάπη και Εκτίμηση σ' όλους τους Ορθόδοξους αδελφούς μου και αδελφές μου, και με την ευχή τον Χριστό μ'όλη τους την Καρδιά να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν και στην Αιώνια Ζωή να μπουν. « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) 
 «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)  
« Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ- καρδιακά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ, τον ασπάστηκαν, του δόθηκαν- σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.... ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ απο τον Θεο, και ΟΧΙ από σαρκική μείξη, ανθρωπινή θέληση, η ανδρική επιθυμία» (Ιωάννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment