Popular Posts

Friday 13 February 2015

ΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΑΠΟ

Αγαπητοί μου ΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ο ενας τον αλλά, γιατι η ΑΓΑΠΗ προέρχεται απο τον Θεο.....Όποιος δεν αγαπάει , αυτός τον Θεο δεν τον γνώρισε, γιατί Ο ΘΕΟΣ ειναι ΑΓΑΠΗ.....Η αξια της αγάπης βρίσκεται στο γεγονός οτι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ EMΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΩΣ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ Τις ΑΝΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ.(Α,Ιωαννου 4:7-10)
Τον Θεο ποτε δεν τον έχει δει κανείς. Αν ΑΓΑΠΟΥΜΕ ο... ένας τον άλλο, τότε ο ΘΕΟΣ ΜΕΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ λέει στα Πιστά παιδιά του Κυρίου ο Απόστολος Ιωάννης, και Η ΑΓΑΠΗ του ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ !! (Α.Ιωάννου 4:12)
Δηλαδή, το τεκμήριο οτι η Αγάπη του Θεού εχει φέρει τον καρπο που ειναι προορισμένη να φέρει ειναι αν αγαπούμε ο ενας τον άλλο, αν αγαπάω χωρις εγωισμό, αν θυσιάζομαι για τον αλλο, αν συμπονώ τον αδελφό μου τον γείτονα μου, τον ανιψιό μου κι'ειμαι διατεθειμένος να τον εξυπηρετήσω και βοηθήσω κι'ΟΧΙ το κάλεσμα του και την ανάγκη του να αγνοήσω.
Η σκληρή καρδία δεν είναι απο τον Θεο. Συμπόνοια, στοργή και κατανόηση ησαν τα χαρακτηριστικά του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
"ΔΙΔΑΧΤΕΙΤΕ απο μενα, που ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΟΣ και ΤΑΠΕΙΝΟΣ στην καρδιά" Ο Κύριος μας λεγει οτι ΠΡΑΟΤΗΤΑ καρδιάς και ταπεινοφροσύνη θα πρέπει πάντα να ειναι ο στόχος μου, η συμπεριφορά μου/ας !
«Την ΑΓΑΠΗ την γνωρίσαμε απο το γεγονός οτι εκείνος ΘΥΣΙΑΣΕ τη ζωη του για χάρη μας. Επομενως ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ κι εμεις να ΘΥΣΑΖΟΥΜΕ τη ζωη μας για χάρη των αδελφών μας»(Α.Ιωαννου 3;16) Εάν δεν συμπονώ και σταθώ στο πλευρό του γείτονα μου, του εξάδελφου μου, του εγγονού μου είμαι σαν ενα κούφιο τύμπανο και τίποτε παραπάνω.
Οταν αγαπάς τον αλλο τον συμπονας, τον εξυπηρετείς , θυσιάζεσαι γι' αυτον/ην και δεν σκληραίνει την καρδιά σου και το κάλεσμα του το αγνοείς.
Ο καθε άνθρωπος ειναι ελεύθερος να μην αγαπά, αλλα μια ζωη χωρίς αγάπη και συμπόνοια ειναι μια άδεια κούφια Ζωή. Εαν ποτε σου δεν αγαπήσεις μετανοιωμένος και λυπημένος θα ζήσεις.
Το να αγαπώ/ας μου επιβάλλει να ειμαι εξυπηρετικός, να θυσιάζομαι/σαι για τον αλλο. Οταν αγαπάς δεν διστάζεις να συμπαρασταθείς οσο καλύτερα μπορείς.Αμήν!!
O λόγος του Κυρίου για τα Πιστα του Παιδιά ειναι «Εμεις οι δυνατοί στην πίστη να ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ τους αδυνάτους εκει που παρουσιάζουν αδυναμίες, κι ΟΧΙ να φροντίζουμε για την δικημας ευχαρίστησή !!! Ο καθένας να φροντιζει, να ΣΥΜΠΕΡΑΣΤΕΚΕΤΑΙ στον πλησίον του με ΑΓΑΘΟ κίνητρο για να οικοδομηθεί.(Ρωμαιους 15;1-2) ν' ανακουφισθεί, να λάβει την βοήθεια που έλπιζε να λάβει και τον Θεο παρακαλούσε. Αμήν να φανώ/ουμε αντάξιοι !!

No comments:

Post a Comment