Popular Posts

Monday 9 February 2015

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝΕ

  Χριστέ μου γιατί τ' αδέλφια μου 

την Χάρη σου αγνοούν,
 και σ' άλλους και σ' άλλες Τρέχουν 
βοήθεια για να βρούν ;

Μήπως ποτε δεν άκουσαν 
οτι τους αγαπάς, οτι τους είπες
να ΤΡΕΞΟΥΝ Σ' ΕΣΕΝΑ
ΑΝΑΠΑΥΣΗ να ΒΡΟΥΝ, 
κι απ' όλες τις αμαρτίες τους 
για πάντα να πλυθούν ;

 Γιατί τόσο δυσκολεύονται 
Σ' εσένα να δοθούν, 
και στην Αιώνια Ζωή 
κι' αυτοί για Χάρη σου να μπούνε !!! 
Κι ΕΣΕΝΑ να ΥΜΝΟΥΝΕ ;

Να λάβουν τ' Άγιο Πνεύμα σου,
να ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΝΕ,
με χαρά να γεμίσουνε
για πάντα να ΣΩΘΟΥΝΕ !!!
Αμην.

Σ' Εσένα να γυρίσουν
να Σ' ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ
την Καρδιά τους να σου ΔΩΣΟΥΝ 
για πάντα να ΣΩΘΟΥΝΕ !!!
Αμήν !!!   

«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ  όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)  
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει  η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού  θα ξεχυθούν μέσα απο  εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)  
«Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)  
«Μείνετε ριζωμένοι Σ' ΕΜΕΝΑ κι'Εγώ σ'εσάς.... Αν παραμείνετε ΕΜΩΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ και τα λόγια μου μείνουν ΡΙΖΩΜΕΝΑ μέσα σας, ο, τι κι αν θελε τε ζητήστε το και θα σας δοθεί!»(Ιωάννης 15:4-7)  

No comments:

Post a Comment