Popular Posts

Wednesday 11 February 2015

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

«Υπήρχε το ΦΩΣ το ΑΛΗΘΙΝΟ που φωτίζει ΚΑΘΕ άνθρωπο που έρχεται στον κοσμο. Αυτος ηταν στον κοσμο, και ΜΕΣΩ αυτου ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ο κόσμος, αλλα ο κόσμος ΔΕΝ τον αναγνώρισε. Στα δημιουργήματα τα δικα του ΗΡΘΕ, αλλα τα ιδια τα δημιουργήματα του ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σε οσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ <δηλαδη δια Πίστεως τον καλωσόρισαν στην Καρδια τους> Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ του Θεου, σ'εκείνους δηλαδη που πίστεψαν στο Όνομα του»(Ιωάννης 1;9-12) και ΟΧΙ σ'εκεινους που λόγο δυσπιστίας αρνήθηκαν το κάλεσμα του να απαντήσουν "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)
Φιλοι, δεν λαμβάνουμε την ΣΩΤΗΡΙΑ του Κυρίου με ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ αλλα με προσωπικό ατομικό ΑΝΟΙΓΜΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ μας. Καμία Εκκλησια η δύναμης στον κόσμο κάτω εδω η στον Ουρανο πάνω δεν εχει την δύναμη να αγνοήσει και να παρακάμψει την αδιαφορία της καρδιάς του αμαρτωλού που Αρνείται τον Χριστό Σωτήρα του να τον δεχτεί !!
Μακάριος φίλε μου εισαι αν δίψας για την ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελίου, αν επιθυμείς στην Αιώνια ζωη να μπεις και εισαι διατεθειμένος ΟΛΑ να τα αφήσεις για χαρη του Χριστού, και να τον ακολουθείς. Γιατι ο Χριστος ειναι το Παν στην ζωη, και Όποιος εχει τον Χριστό ΕΧΕΙ την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, όποιος ομως δεν εχει τον Χριστο την Ζωη δεν την εχει !(Α,Ιωαννου 5;11)
Μακάριος εισαι φιλε μου αν διψάς για τον Χριστο και χωρις δισταγμό τον εμπιστευτεις, γιατι τότε Ποτάμια ζωντανού *νερού* <Αγίου Πνεύματος> θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μεσα σου «Ποτάμια ζωντανού νερου θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μεσα απο εκεινον που Πιστεύει σ'εμένα !!!»(Ιωάννης 7;37-38) ειναι η βεβαίωσης του Χριστού προς ολους τους αμαρτωλούς που επιθυμούν στην ευλογία του να μπουν.
Όποιος τον Χριστό δεν τον τιμα στον Παράδεισο δεν θα μπει, γιατί ο λόγος του Θεου τονίζει οτι ο Θεος ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ολη την εξουσία για να κρινει στον Χριστο, για να ΤΙΜΟΥΝ ολοι τον Γιο οπως και τον Πατερα. Οποιος δεν τιμα το Γιο δεν τιμα και τον Πατερα που τον έστειλε !!!(Ιωαννης 5;22-24)
Φιλε/η δεν υπάρχει μεγαλύτερη προσβολή απο τον Χριστό και το κάλεσμα του να αψηφάς «Αν κάποιος διψάει ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πινει»(Ιωάννης 7;37, Ματθαιος 11;28) και αλλου να τρεχεις βοήθεια και δροσιά ψυχής να βρεις!
Φιλε ο Χριστός ειναι η Πηγη της Αιωνίου ζωης, και της αμάραντου ΔΡΟΣΙΑΣ της ψυχής, κι' οποιος στον Χριστο δοθεί στην Αιώνια ζωη θα μπει, αλλά όποιος το κάλεσμα του αγνοήσει (Ματθαίος 11;28,Αποκ 3;20) μακριά του θα χαθεί.
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ζήτω συγχώρεση που τοσα χρόνια το κάλεσμα σου αγνοούσα, και σήμερα επιστρέφω-ΕΡΧΟΜΑΙ Σ' ΕΣΕΝΑ , σου ανοίγω την καρδιά μου και σε προσκαλώ να ΕΡΘΕΙΣ και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. είμαι δικός σου και Ας Γίνει το ΔΙΚΟ σου θέλημα στη Ζωή μου" Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα τιμήσει και Αιώνια Ζώη μαζί του θα σου χαρίσει !!

No comments:

Post a Comment