Popular Posts

Thursday 12 February 2015

AN ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΩ ΑΠΡΟΕΤΙΜΑΣΤΟΣ ΘΑ ΧΑΘΩ.

Φίλε μου, ένα γεγονός είναι βέβαιο στην Ζωή μας, οτι όλοι μας χωρίς καμία εξαίρεση μια μέρα θα αποδημήσουμε απ'την ζωή, και όλοι μας θα αντικρίσουμε τον Θεό, και η στην βασιλεία του θα μπούμε η μακριά του θα αποκλειστούμε.
Θυμάμαι  το 1987 όταν  άρχισα να εχω τα πρώτα δυσάρεστα συμπτώματα της στένωσης της Καρδιακής  αρτηρίας, το συναίσθημα οτι ανά πάσα στιγμή απο την ζωη  μπορούσα ν' αποχωρήσω ήταν τελείως ανησυχητικό .Ήμουν τελείως απροετοίμαστος να αποχωρήσω και τον Θεο να αντικρίσω, η αλήθεια όμως είναι οτι  ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΝ.(Εβραίους 9;27)
Και σε ρωτάω φιλε/η μου είσαι έτοιμος τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς η είσαι απροετοίμαστος, και κινδυνεύεις σε ώρα και στιγμή που αγνοείς με  το κλείσιμο των ματιών σου για πάντα μακριά στο χώρο των βασάνων ν' αποκλειστείς.
Υπερ πολύτιμη ψυχή, στην Ζωή υπάρχουν μόνο δυο δρόμοι, ο Στενός του Χριστού που λίγοι τον βρίσκουν, και η φαρδιά ΛΕΩΦΟΡΟΣ της Θρησκείας που σχεδόν ολη η ανθρωπότητα με αφέλεια προχωρά, εσύ ποιον δρόμο έχεις διαλέξει ;
Αναπαύθηκες μήπως, στην Αθεΐα η στην Θρησκεία οτι χάρη στα καλά σου έργα, η στην μεσολάβηση της εκκλησίας σου, και της προσευχής των παπάδων κατα την Νεκρώσιμη τελετή σου«Κύριε ο Θεός ημων..ΣΥΓΧΩΡΗΣΩΝ αυτω δι' ΕΜΟΥ.. και το μεν σώμα αυτου, εις τα εξ ων συνετεθη διαλυσον, την δε ψυχήν αυτου εν σκηναις Αγιων ΚΑΤΑΤΑΞΟΝ...» εσυ ο αδιάφορος αμαρτωλός που σ'όλη σου την Ζωή που ΑΡΝΙΩΣΟΥΝ τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς, τώρα εκ θαύματος χάρη στην προσευχή του Ιερέα στον παράδεισο θα σε καλωσορίσουν ;
Οχι φίλε μου κανένας ΑΡΝΗΤΗΣ αμαρτωλός που εν Ζωή αρνιόταν τον Χριστό να εμπιστευτεί και προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί στον παράδεισο, στην Βασίλεια του Πατρός και του Χριστού δεν θα μπει .  
Φίλε, μην εξαπατάς τον εαυτό σου, και μην υποτιμάς την την μετά θάνατο αιώνια βασάνων  ζωή που είναι το πεπρωμένο σε κάθε ανθρώπου που εν Ζωή δεν καταδέχτηκε τον Χριστό προσωπικό σωτήρα του να τον δεχτεί. Τώρα φίλε μου, ο Χριστός σου προσφέρει ΣΩΤΗΡΙΑ, σε προσκαλεί σ'Αυτόν να γαντζωθείς και στην Αιώνια Ζωή μαζί του και Χάρη του κι'εσύ να μπεις!

"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρεσε με τον αμαρτωλό. Απ'ολες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις σε παρακαλώ, μετανοώ Κύριε μου και σου ανοίγω την καρδιά μου και σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ ελα και ζήσε μαζί μου ολες της ημέρες της Ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που Σώζει τον αμαρτωλό που στον Χριστό δοθεί !!! Αμήν!!!

No comments:

Post a Comment