Popular Posts

Saturday 7 February 2015

MAKAΡΙΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΟΥ,ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ Μ' ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΘΑ ΖΕΙ !!

Αδέλφια αν εμείς οι Έλληνες στον Χριστό επιστρέψουμε και τον  εμπιστευτούμε κάτω από την σκεπή του θα μπούμε και ασφαλείς μέσα απο τις τρικυμίες θα ζούμε. O λαός που στον Χριστό θα στηριχτεί στην Ευλογία του θα δει και θα μπορεί  να λέει :
Σ'αγαπώ Κύριε  εσύ είσαι η ΔΥΝΑΜΗ μου. Εσυ είσαι το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ μου, το φρούριο μου, κι'ο ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ μου. !!!(Ψαλμός 18:2-3)
Ο Κύριος ειναι η ενίσχυση μου και η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ μου, σ'Αυτον ΕΛΠΙΖΕΙ η καρδιά μου!(Ψαλμός 28;7-8)
Κύριε είσαι το φως μου και η ΣΩΤΗΡΙΑ μου, ποιον να φοβηθώ; Κύριε είσαι το καταφύγιο της ζωης μου, απο ποιον θα πανικοβληθω; (Ψαλμος 27;1)
Προστάτη μου κι Οχύρωμα μου, κάστρο μου κι ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗ μου, ασπίδα μου κοντα σου ειμαι ΑΣΦΑΛΗΣ !!! (Ψαλμος 144;2)
Εσυ εισαι Κύριε το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ μου, το φρούριο μου  κι'ο ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ μου.Θεε μου εισαι ο ΒΡΑΧΟΣ μου, οπου και καταφεύγω, η ΑΣΠΙΔΑ μουκι  η δύναμη που με ΛΥΤΡΩΝΕΙ, ο Ψηλός πύργος μου, το καταφύγιο μου. Ο ΣΩΤΗΡΑΣ που με ΣΩΖΕΙ απο την αδικια !!(Β.Σαμουηλ 22;2-3)

Αδέλφια, «Πράγματι όποιος ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ το όνομα του Κυρίου ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ρωμαίους 10:13) είναι η πραγματικότητα που θα δει ο λαός κι ο κάθε αμαρτωλός που τον ΧΡΙΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και απο Αυτόν ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ. Αμην στον Χριστό να στηριχθούμε και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να μπούμε !

No comments:

Post a Comment