Popular Posts

Tuesday 30 May 2017

ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ Σ' ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΟΤΙ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ;

Πως εξηγείται οτι ενώ είσαι Χριστιανός δεν τολμάς ν' ανοίξεις  την καρδιά σου και τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα μου να τον δεχτεις; Αναρωτήθηκες ποτε ποια ειναι η αιτία που έως τώρα σε κρατάει μακριά απο την Χάρη και την καινούργια Ζωή που ο Χριστός χαρίζει σε κάθε αμαρτωλό που του δοθεί;
Φίλε μου, είμαστε αυτοί που είμαστε λόγο της διδαχής που λάβαμε οταν ήμασταν παιδιά. Αλλα η ΑΛΗΘΕΙΑ του ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ μπορεί να σε ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο κάθε αντίληψη και γνώμη που μέχρι σήμερα σ' αποκλείει απο την Χάρη του Χριστού και απο την  Αιώνια μαζί του ζωή.
Ο Χριστός πριν δυο χιλιάδες χρόνια περίπου έλεγε στους  δύσπιστους Ιουδαίους «Αν ΜΕΙΝΕΤΕ  στον  ΛΟΓΟ μου, θα είστε πραγματικά μαθητές μου, και ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ και Η ΑΛΗΘΕΙΑ θα σας ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ» (Ιωάννης 8:31) Τα λόγια του Χριστού μέσα απο το  ευαγγέλιο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ ειναι η ΔΥΝΑΜΗΣ για την σωτηρία κάθε πιστεύοντος (Ρωμαίους 1:16)
Η αλήθεια των λόγων του Χριστού ήταν αυτή  που γέμισε μ'ελπίδα και  πίστη την  καρδιά μου και χωρίς δισταγμό το 1988  τον εμπιστεύτηκα  για την Σωτηρία της ψυχής μου.(Ιωαν 1:12-13)
Μόνο το Ευαγγέλιο μπορεί να σ'ελευθερώσει απο τις θρησκευτικές, θεολογικές γνώμες που έχεις καταλήξει και που σου φράζουν την είσοδο στην ΕΥΛΟΓΙΑ  ζωής με τον Χριστό.
Αν επιθυμεις απ' το Άγιο του Πνεύμα να αναγεννηθείς και στην βασιλεία του να μπεις, άρχισε να διαβάζεις το Ευαγγέλιο ανέρωτο και χωρίς τυφλοσούρτες,  γιατί τα ΛΟΓΙΑ του  Χριστού έχουν την δύναμη να  ξυπνούν την κοιμισμένη απογοητευμένη καρδια και να  ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ.(Ιωαν 6:68)
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
 «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
 «Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9).
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι οτι οταν τον Χριστό ασπαστείς και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς από τον ΘΕΟ θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ «Όσοι δέχτηκαν Αυτόν, σ` αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ»(Ιωαννης 1:12-13) και στην Αιώνια ζωή και εσύ θα μπεις. Αμήν

No comments:

Post a Comment