Popular Posts

Monday 29 May 2017

AN ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ λέει ο Κυριος

Αυτά ειναι τα χαρμόσυνα νέα, οτι στην ευλογια του Πατρός και εσυ τώρα μπορείς να μπεις και με το Αγιο Πνευμα να γεμίσεις «Ποτάμια Ζωντανού νερού να ξεχυθούν απο μεσα σου»(Ιωάννης 4:14,7;37) απο την στιγμη που θα *ΕΡΘΕΙΣ* στον Χριστο,και  την προσφορα σωτηρίας του «Να, στέκομαι τώρα μπροστα στην πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ! Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, ΘΑ ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και τότε, θα ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ-ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι»(Αποκάλυψη 3:20) με ευγνωμοσύνη και πίστη απαντησεις.
Απο εκείνη την στιγμη θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ: ο Χριστος θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ  δια πίστεως μεσα στην δίκη σου καρδια και θα εισαι ΡΙΖΩΜΕΝΟΣ και ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΟΣ στην ΑΓΑΠΗ ......ωστε θα καταλάβεις  και θα διαπιστώσεις  την μεγαλη του Αγάπη, που ξεπερνάει την ανθρωπινή γνώση, και θα ΓΕΜΙΣΕΙΣ με ολες τις πνευματικές ευλογιες που εχει για σένα !»(Εφεσιους 1:3,3:17,Ρωμαίους 8;35-39) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΙ ! (Εβραιους 13:5) αλλα οταν κλείσεις τα μάτια σου για τελευταία φορα μαζι του, με τον Σωτηρα και Κυριο σου στον Παραδεισο θα βρεθείς την δόξα του να βλέπεις (Ιωάννης 17:24)και με καρδια γεμάτη ευγνωμοσύνη την χάρη και το έλεος του θα υμνείς.
Κυριε Ιησού, μεγαλη απέραντη ειναι η ΧΑΡΗς και το ΕΛΕΟΣ σου, με συντετριμμένη καρδια και γεμάτη ευγνωμοσύνη συγχωρεση σου ζητώ, και σε παρακαλώ να ερθεις και να μείνεις μαζι μου ολες τις ημερες της ζωης μου. Είμαι δικός/ια σου, ΑΣ ΓΙΝΕΙ το δικο σου ΘΕΛΗΜΑ στην Ζωη μου.” Είναι η προσευχη συμφιλιώσεως με τον Θεο, που ο Κυριος θα απαντησει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !
Σου ευχομαι σήμερα τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτεις, και απο το Αγιο του Πνευμα και εσυ να βαπτιστείς και να γνωρίσεις τον αμέτρητο πλούτο της Αγάπης του (Ρωμαίους 8:35-39)  και την δυναμη της Ανάστασης του. Αμήν! 

No comments:

Post a Comment