Popular Posts

Tuesday 30 May 2017

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΘΥΣΙΑ.

ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙ ΓΗΣ ΘΕΟΣ ΚΙ'ΑΝ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ.
Αν δεν εισαι διατεθειμενος στον Χριστο να προσφύγεις και απο Αυτον και μονο να εξαρτηθεις στην βασιλεια του δεν θα μπεις:
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.» Ιησους Χριστος (Ιωαννης 10;9)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ,ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14;6)
«ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ».(Αποκάλυψη 3:20)
Μην ταυτίζεις την σωτηρία με την εκπλήρωση θρησκευτικών υποχρεώσεων, γιατι δεν υπαρχει έργο που μπορείς να κάνεις για να λάβεις ως ανταμοιβη την ΣΩΤΗΡΙΑ που για να την εξασφαλίσει ο Κυριος θυσίασε την ίδια την ζωή του και την προσφερει ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ σε καθε αμαρτωλο που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και σ' αυτον προσφύγει για να ΣΩΘΕΙ (Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 6:35,7:37,
8;12,51,10;9)
«Αυτον που έρχεται σε μένα , αυτον ΟΧΙ , δεν θα τον αποδιώξω»(Ιωαννης 6;37)

«Πραγματικά, με τη χάρη του σωθήκαμε δια της πίστεως.Κι αυτο - η ΣΩΤΗΡΙΑ- δεν είναι δικό σας κατόρθωμα, αλλά δώρο Θεού. Δεν ειναι αμοιβή έργων. Σας το λέω για να μην τυχόν και καυχηθεί κάνεις !» (Εφεσιους 2;8-9)

No comments:

Post a Comment