Popular Posts

Wednesday 17 May 2017

Αν δεν με αγαπας μην με τιμάς λέει ο Κυριος. Αν ομως με αγαπας γιατι αρνείσαι σωτήρα σου να με δεχτεις ;

Παιδί ΘΕΟΥ δεν γεννιέσαι ουτε μπορεί να σε κάνει η Εκκλησία σου, αλλα μόνο ο ΧΡΙΣΤΟΣ όταν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα της καρδια σου (Αποκαλυψης 3;20) και του ΔΟΘΕΙΣ και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,,6:35,40,47,7:37)
Παιδί Θεού γίνεσαι μόνο αν συνειδητά και ΚΑΡΔΙΑΚΑ τον ΧΡΙΣΤΟ Εμπιστευτείς,εξαρτηθεις και ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτεις(Ιωαννης 1:12-13, 3;16,36,5:24) και τον ΤΙΜΑΣ (Ιωαννης 5:23-24) και ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙΣ σ΄Αυτον και πηγαίνεις και φέρνεις τις ανάγκες σου σ' Αυτον (Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 6:35,40) και ως ΕΙΣΟΔΟ στην Βασιλεια του τον ΔΕΧΤΗΚΕΣ, και ΔΟΘΗΚΕΣ στον ιδιο "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η Πόρτα των Προβάτων.... Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο , ΘΑ ΣΩΘΕΙ ! "(Ιωαννης 10:1,9)
Φίλε μου, είναι τιμή σου και προνομιο σου τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ σου να το δεχτεις !!!
«Κύριε Ιησού Χριστέ σου ΔΙΝΟΜΑΙ, σου ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ. ΑΝΟΙΓΩ σήμερα την καρδια μου και ανεπιφύλακτα ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μου. Γενηθητω το θέλημα σου στη Ζωή μου»είναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment