Popular Posts

Saturday 27 May 2017

ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Κανένας άνθρωπος δεν ζήτησε περισσότερο από τους ανθρώπους παρα ο  Χριστός από τους μαθητές του, δεν θα έπρεπε λοιπόν και εσυ που αποκαλείς τον εαυτό σου Χριστιανό, όπως οι μαθητές του, το ΕΓΩ σου να ΑΠΑΡΝΗΘΕΙΣ και μ’ όλο σου το ειναι τον Χριστο να αρχίσεις να τον ακολουθείς ;
Πως ο Χριστος ανασκευάζει την σχέση με το σώμα του ;  ΖΗΤΑ απο τον καθενα που ΕΠΙΘΥΜΕΙ να γίνει ΜΑΘΗΤΗΣ του  να ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ για χάρη του, ΤΗΝ ΙΔΙΑ την ΖΩΗ ΤΟΥ και να αρχίσει να τον ακολουθει ! (Λουκας 14:26) 
Δεν μπορείς να γίνεις Χριστιανος στην ουσία  χωρίς ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ, χωρίς το ΕΓΩ σου να απαρνηθείς χωρίς με μετανοια και ευγνωμοσύνη την προσφορα σωτηρίας του «Να, στέκομαι τώρα μπροστα στην πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ! Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, ΘΑ ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και τότε, θα ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ-ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι»(Αποκάλυψη 3:20) να την δεχτεις.
Όποιος θέλει στην ευλογια του Πατρός να μπει, ας ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ, ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΕΙ τον εαυτό του και ας δωσει το τιμόνι της ζωής του στον Χριστο, ΣΩΤΗΡΑ του ας τον ΔΕΧΤΕΙ, και ας αρχίσει να τον ακολουθει!
  
"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΟΥ ΔΙΝΟΜΑΙ, ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ¨Είναι η προσευχή που τεκμηριώνει την καρδιακή πίστη του αμαρτωλού που τον Χριστό εχει ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΔΕΝ ΔΥΣΤΑΖΕΙ να του ΔΟΘΕΙ ! 

No comments:

Post a Comment