Popular Posts

Wednesday 10 May 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΟΣΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ.

Γιατι στην Βασιλεία του Κυριου δεν θα μπουν οι φαινομενικα Χριστιανοί,  της ταυτότητας που του άναβαν το κεράκι αλλα σε απόσταση τον κρατούσαν , αλλα μονο οι ταπεινοί την Καρδιά όπως η Μαρία η Μαγδαληνή, και ο ληστής στον σταυρό που με όλο του/ης το ειναι, την ψυχη και την καρδια τους τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ.Στην Βασιλεία των Ουρανών θα μπουν ολοι εκείνοι  που με ΜΕΤΑΝΟΙΑ και ΠΙΣΤΗ άνοιξαν την καρδια τους στον Χριστο και απάντησαν το καλεσμα του <<Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)"Κύριε Ιησού Χριστέ, μετανοώ που μακριά σου ζούσα, και το κάλεσμα σου το αγνοούσα. Επιστρέφω σ'εσένα και σου Ζητώ απ' ολες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις, και την παρουσία σου στην ζωη μου να μου ΧΑΡΙΣΕΙΣ. Είμαι δικός/ια σου." Ειναι η προσευχή Αφιερώσεως που ο Χριστός θα την απαντήσει και την Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ. Αμήν !







No comments:

Post a Comment