Popular Posts

Friday 5 May 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΥΠΑΚΟΥΕΙΣ

“ Κύριε Ιησού Χριστέ ας γίνει το θέλημα σου στην ζωή μου” ειναι η προσευχη που σώζει τον αμαρτωλο και τον εισαγάγει σε ολες τις Ουράνιες πνευματικές ευλογιες ! (Ιωαννης 14;6,Εφεσιους 1:3-7)
Στην ζωή το σεξ δεν εχει πρωταρχική σημασία, αλλα η υπακοή στον Χριστο «Αυτός ειναι ο Γιος μου ο Αγαπητός. Αυτον ν’ ακούτε»(Λουκάς 9;35) και στα λογια του ειναι αυτη που μας εξασφαλιζει  την Αιώνια στον Παραδεισο μαζί του ζωή.
«Να, τώρα στέκομαι στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ανοίξεις την πόρτα θα μπω μέσα εγώ και θα δειπνίσουμε μαζί!»(Αποκάλυψη 3:20) «Εγώ ειμαι ο Δρόμος και η Αλήθεια και η Ζωή, και κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ σπο ΜΕΝΑ!»(Ιωάννης 14:6)
Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στην ΖΩΗ μου” ειναι η προσευχη που σώζει τον αμαρτωλο και τον εισαγάγει σε ολες τις Ουράνιες ΕΥΛΟΓΙΕΣ.

No comments:

Post a Comment