Popular Posts

Wednesday 24 May 2017

ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ (Πραξεις 4;12) ΙΧΘΥΣ.

Όταν κανείς δεν τολμά την αληθεια να παραδεχτεί πως ο Χριστος αυτός και μονο αυτός ειναι ο Δρόμος "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ,ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ"(Ιωαννης 14;6) και η Πόρτα του Παράδεισου<<ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.>>(Ιωαννης 10;9) πολλοί ελληνες αδελφοι μας θα χαθούν γιατι λιποψύχησαν μερικοι την ΑΛΗΘΕΙΑ να τους πουν, απο φοβο μηπως απο τα αλλα αδελφια τους ως αιρετικοί κατηγορηθούν !!
Ο ποιο ακατάλληλος  ειναι αυτός που ΑΡΝΕΙΤΑΙ να ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ οτι αν τον Χριστο Σωτηρα σου δεν τον δεχτεις, ότι άλλο και αν κανείς μακρια του θα χαθεις !!
 
Κύριε Ιησού Χριστέ, Ελέη σε με τον αμαρτωλό/η άγγιξε την καρδιά μου περισσότερο να σ'αγαπώ, την παρουσία σου μ'ολο μου το είναι να επιθυμώ, και ελα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου» Είναι η προσευχή συμφιλιώσεως με τον ΘΕΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment