Popular Posts

Sunday 21 May 2017

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ

ΟΤΑΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ, ΠΩΣ ΚΑ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ;
Όταν τον Χριστο “Κυριο” αποκαλώ ενώ δεν δέχομαι σωτήρα μου να τον δεχτώ, διπλά αμαρτάνω, ειμαι αρνητής και υποκριτής.
 Στη βασιλεία του Θεού δε θα μπει όποιος  του λέει “Κύριε, Κύριεαλλά όποιος κάνει το θέλημα του ουράνιου Πατέρα του.(Ματθαίος 7:21-23) οποίος στον Χριστο γαντζωθεί και αρχίσει να τον ακολουθει !!(Ματθαίος 11;28,Ιωάννης 10:9,14:6)
Από τον παράδεισο θα αποκλειστείς αν τον Χριστο Κυριο αποκαλείς αλλα αρνείσαι ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτεις :«ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ».(Αποκάλυψη 3:20

«Ο Χριστος στους δικούς του ΗΡΘΕ και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Όσοι ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ την εξουσία να γίνουν παιδιά Θεού. Σ'αυτούς που Πίστευσαν σ'Αυτόν <που καρδιακά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ και του ΔΟΘΗΚΑΝ>» (Ιωάννης 1:12-13) Κι οχι σ'αυτους που δεν καταδέχτηκαν Σωτήρα τους να τον δεχτούν.

 
"Kύριε Ιησού Χριστέ μου, σου ζητώ συγνώμη που τόσα χρονια το καλεσμα σου αγνοούσα και μακριά σου ζούσα. Σήμερα σου δίνομαι, σου παραδίνω το τιμόνι της Ζωής μου και σου Ζητώ να έρθεις και να ζήσεις μαζι μου ΟΛΕΣ τις ημερες της ζωης μου.Ας γίνει το Θέλημα σου στη ζω μου.Είμαι δικός σου" Είναι η προσευχή που αν ειλικρινείς ο Κύριος θα την απαντήσει και Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ! 

No comments:

Post a Comment