Popular Posts

Friday 19 May 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΓΕΛΑΣΤΩ ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΣΩΤΗΡΑΣ

Δεν μπορείς να ξεγελάς τους άλλους χωρίς να ζημιωθείς, μονο αν στον Χριστο γυρίσεις θα αποκατασταθεις. Ποτέ πια δεν θα ξεγελαστώ όταν ο Κυριος είναι ο Σωτήρας μου λέει ο αυτός που συνειδητοποιει οτι χωρίς τον Χριστο ειναι χαμένος και ανοίξει την καρδια του και τον Χριστο προσωπικο σωτήρα του δεχτει.
Αν ποτε δεν μπορούσες με ειλικρίνεια και συνεπεία να ζεις απο την στιγμη που τον Χριστο σωτήρα σου δεχτεις θα μπορείς
Με ειλικρίνεια και καθαρισμένη απο το Αγιο Πνευμα καρδια θα αρχίσεις να ζεις οταν τον Χριστο σωτήρα σου δεχτεις.
Αν μέχρι σήμερα ποτε δεν ζήτησες απο τον Χριστο να έρθει στην καρδια σου, σήμερα ειναι η ήμερα να προσευχηθείς και με μετανοια να του ζητήσεις απο ολες σου τις αμαρτιες να σε συγχωρεσει κα να μεινει μαζί σου ολες τις ημερες της ζωής σου ! (Αποκάλυψη 3:20)
Κύριε Ιησού Χριστέ, συγχωρεση σου ζητω πως μέχρι σήμερα μακρια σου ζούσα και την ΧΑΡΗ και το ΕΛΕΟΣ σου αγνοούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απο ολες τις αμαρτιες μου, και να έρθεις να μεινεις μαζί μου ολες τις ημερες της ζωής μου. Είμαι δικος/ια σου.”
Eιναι η προσευχη που σώζει τον αμαρτωλο.

«Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ < δεν άνοιξαν την καρδιά τους προσωπικό σωτήρα τους να τον δεχτούν> Σ' όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού, σ' εκείνους που πιστεύουν στ' όνομα του. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, Ούτε από ανθρωπινή θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ !»(Ιωαν 1;12-13)

No comments:

Post a Comment