Popular Posts

Thursday 4 May 2017

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΑΠΥΡΟΝ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΥΤΕΥΤΩ

Φίλε μου αν και εσυ όπως αιμορραγούσα που που για δώδεκα χρονια υπέφερε  με ολη σου την καρδια τον  Χριστο εμπιστευτείς και εσυ το άγγιγμα του θα δεχτεις και καρδιακά θα γιατρευτείς και απο το Αγιο Πνευμα του θα αναγεννηθείς !
Μην περιμένεις άλλο, αλλα όπως η αιμορραγούσα που γεμάτη εμπιστοσύνη είπε “ Και μονο το ρούχο του αν αγγίξω θα σωθώ” και  ΧΑΡΗ στη  ΑΚΛΟΝΥΤΗ ΠΙΣΤΗ της γιατρεύτηκε απο την ασθενεια που επί χρονια  βασανιζόταν (Ματθαίος 9:20-22) ετσι και εσυ απο τον Χριστο θα ελευθερωθείς οταν όπως η αιμορραγούσα  και ο ληστής στον σταυρό με όλη σου την καρδια τον εμπιστευτείς και τον παρακαλεσεις την ΧΑΡΗ του και την θαυματουργικη του δυναμη στην ζωή να την δεις. Αμήν
“ Κύριε Ιησού Χριστέ δεν μπορώ να περιμένω άλλο, αλλα με ολη την καρδια μου σε θερμοπαρακαλω, οπως ευλόγησες την αιμορραγούσα και τον ληστή στον σταυρό, ευλογησε και μένα. Συγχώρησε με τον αμαρτωλο/η και έλα και έμεινε μαζί μου ολες τις ημερες της ζωής μου
ειναι η προσευχη που ο Κυριος θα απαντησει και την ιατρεια της καρδιάς σου θα σου χαρίσει.
Την χάρη και  θαυματουργικη δυναμη του Χριστου φίλε/η μου θα δεις οταν και εσυ όπως η αιμορραγούσα με ΟΛΗ σου την ΚΑΡΔΙΑ τον ΣΩΤΗΡΑ Χριστο ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ. Αμην!

«Γιατι πραγματι ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ το ΟΝΟΜΑ του ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ρωμαίους 10;13)
«Καθένας που με όλη του την καρδια του τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ, δεν θα ΝΡΟΠΙΑΣΤΕΙ»(Ρωμαίους 10;11)δηλαδη  κανέναν που πιστευει σ’ Αυτον δεν θα αφησει στα κρύα του λουτρού !!
Χριστέ μου για τα παντα σε ευχαριστω ειμαι δικός σου, πάρε το τιμόνι της Ζωής μου” λέει καθένας που στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Χριστου θέλει να μπει. Αμήν!

No comments:

Post a Comment