Popular Posts

Thursday 11 May 2017

ΑΝ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ !

Αυτά φίλε μου ειναι τα ΧΑΡΜΟΣΥΝΑ νεα για σένα που πραγματι τον Θεό αγαπας και στην Ευλογια του επιθυμεις να μπεις. ΧΑΡΗ στην ΧΑΡΗ του να ευλογει καθενα που ειλικρινα τον ζητά, και θέλει στην Ευλογια του να μπει, εχει την δυναμη να κάνει ΚΑΤΟΡΘΩΤΟ το ακατόρθωτο ! Και σε σένα που ποτε σου δεν μπορούσες τον επί γης Θεό Παντοδύναμο Κυριο Ιησού Χριστο σωτήρα σου να τον δεχτεις, απο ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ !!! Αυτές φίλε μου Eιναι οι ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ του: «Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37) Στον Χριστο φίλε μου στηριχτικα με ολη μου την καρδια το 1988, και απο τοτε στην Ευλογια του Πατρος, του Χριστου εχω δεχτει, και με ειλικρινή καρδια σου ομολογώ οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΕΛΕΙΑ καθε αμαρτωλο που ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτει και αρχίσει και τον ακολουθει !( Εβραιους 7;25) ¨Κύριε Ιησού Χριστέ Μετανοώ για οτι έχω κάνει και σου Ζητώ απο ολες μου τις αμαρτιες να με συγχωρέσεις και την Παρουσία σου να μου Χαρίσεις ολες της ημερες της Ζωης μου¨ειναι μια προσευχή που θα απαντήσει Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, και με την Παρουσία του θα σε ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ.¨ΕΓΩ Σ` ΑΓΑΠΩ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΖΩ¨ ειναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που αφιερώνεται στον Χριστό.
" ΟΙησούς, επειδή παραμένει αιώνιος, έχει ιεροσύνη που δε μεταβιβάζεται. Γι’ αυτό μπορεί να σώζει για πάντα όσους μέσω αυτού πλησιάζουν το Θεό. Ζει αιώνια, για να μεσιτεύει γι’ αυτούς."(Eβραιους 7;24-25)

No comments:

Post a Comment