Popular Posts

Wednesday 17 February 2016

TΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ (Β.Κορινθιους 6:2)

Και πως θα μπει ο αμαρτωλός στην Ευλογία του Πατρός ;
Με μετάνοια και πίστη απο την Πόρτα τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό που είπε « ΕΓΩ, ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ των προβάτων. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) «Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)

"Κύριε Ιησού Χριστέ μ'ολη μου την καρδιά σ' Αγαπώ, εσυ είσαι το Φως μου, η Ελπίδα μου, και η Κιβωτός της Σωτηρίας μου, και χάρη στην δίκη σου ΘΥΣΙΑ στον παράδεισο και εγω μια μέρα θα βρεθώ. Χριστέ μου αγαπώ που έσωσες και μένα τον αμαρτωλό."
Φίλε μου η ΗΜΕΡΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ειναι η ΗΜΕΡΑ που ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ την καρδιά μας στον Χριστο και απαντάμε το κάλεσμα του «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3:20)

Εκεινη την ημέρα που με μετάνοια και πιστη ανοίξεις την καρδία σου στον Χριστό και σωτήρα σου τον δεχτείς απο τ'Αγιο Πνεύμα και εσυ θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ «Σ'οσους ομως τον δέχτηκαν τους έδωσε το Προνόμιο να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, ουτε απο ανθρωπινή θέληση,ουτε απο ανδρική επιθυμία, ΑΛΛΑ απο τον ΘΕΟ»(Ιωαννης 1:12-13) και στην Ανάπαυση του Κυρίου,στο Σαββατικό ΞΕΚΟΥΡΑΣΜΑ και εσυ θα μπεις. (Εβραίους 4:10) Αμήν!!

« Παρόλο που ειμασταν νεκροί εξαιτίας των παραπτωμάτων μας, μας ΖΩΟΠΙΗΣΕ μαζί με τον Χριστό γιατι με ΠΑΡΟΧΗ ΧΑΡΗΣ έχετε ΣΩΘΕΙ»(Εφεσιους 2:5) ειναι το χαρμόσυνο νέο καθεστώς καθε αμαρτωλού που τον Χριστό Σωτήρα του τον δεχτεί, τότε απο τα μάταια έργα του θα αναπαυθεί γιατί απο τ' Άγιο του Πνεύμα θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ (Ιωαννης 1:12-13)

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Ειναι η προσευχή που αν ειλικρινείς το Καινούργιο παρών, την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ θα σου χαρίσει και ο Θεός ποτε δεν θα σ' αφήσει ούτε θα εγκαταλείψει. (Εβραίους 13:5)

No comments:

Post a Comment