Popular Posts

Friday 12 February 2016

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΟΒΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ Σ'ΑΥΤΑ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ

 ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ) Ιωαννης 10:27-28
Oταν η ανησυχία με χτυπά που τρέχω/εις στήριγμα να βρω/εις ;
Το στήριγμα μου ειναι ο Σωτήρας μου ο Χριστος μου ο βράχος της ζωης, η *πέτρα* η περιφρονημενη απο τους οικοδόμους που έγινε ομως το αγκωνάρι της οικοδομής !!!(Πράξεις 4:11)
Στον Κυριο Ιησού ήταν στερεωμένος ο βασιλέας Δαβίδ που τον υμνούσε (Ψαλμός 23) και ελεγε :
"Ποιμένας μου ο Κύριος
και δεν θα στερηθώ.
Σε πράσινα λιβάδια με αναπαύει,
με πάει σε νερά δροσιστικά.
Ανανεώνει τη ζωή μου,
στο σωστό δρόμο με οδηγεί
για να δοξάσει τ’ όνομά του.

Αν πορευτώ μες σε θανατερό σκοτάδι,
κακό κανένα δε φοβάμαι,
γιατί μαζί μου, Κύριε, είσ’ εσύ·
η γκλίτσα και το ρόπαλό σου
μου δίνουν σιγουριά.

Τραπέζι μπρος μου ετοιμάζεις
αντίκρυ στους εχθρούς μου·
μυρώνεις το κεφάλι μου με λάδι,
και ξεχειλίζει το ποτήρι μου.

Ναι, η καλοσύνη κι η αγάπη
θα ’ναι μαζί μου όλες τις μέρες της ζωής μου·
και στου Κυρίου θα κατοικώ τον οίκο για πάντα.
(Ψαλμός Δαβιδ 23)


Ο Κυριος ειναι και ο δικός μου ποιμένας γι' αυτο οταν σκοντάφτω και μ' ανησυχία για λιγο παραπατώ, χάρη στην χαρη του και δυναμη του παλι ορθοποδώ και με θαρρος και αισιοδοξία γεμίζω, γιατι ξέρω οτι στο πλάι μου ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ μου που αγαπώ και μέσα στην χάρη του ζω.
"Χριστε μου σ' ευχαριστω που μ' αγαπάς τον αναξιο αμαρτωλο.
Σ'αγαπω, Σ'αγαπω, Σ'αγαπω και για σενα θελω να ζω το όνομα σου να το δοξολογώ
"
Δικος σου
Στέλιος.

No comments:

Post a Comment