Popular Posts

Sunday 28 February 2016

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ

Φιλοι  μου καλύτερα χίλιες φορές είναι η αλήθεια που μας πληγώνει παρα τα ψέμα που μας φουσκώνει, και η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι μια οτι μόνο ο ΧΡΙΣΤΟΣ μπορεί και ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που με μετάνοια και πίστη ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ σ' αυτόν.  Ούτε τα καταπληκτικά μας αδέλφια οι Άγιοι, ούτε η μακαρία μητέρα του Χριστού μας, ούτε και τα δικά μας έργα (Εφεσιους 2;8-9) αλλά μόνο ο Πανάγιος Παντοδύναμος πανταχού παρόν Κύριος υμών Ιησούς Χριστός που είπε:

«EΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(Ιωαννης 14:6)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ, και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή »(Ιωάννης 10:9) και Προσφεύγω σημαίνει καταφεύγω σε κάποιον για ζήτηση Προστασίας !!!
Ναι φίλε μου, όταν με  ΜΕΤΑΝΟΙΑ  σαν πρόσφυγας που κινδυνεύει να χάσει την ζωή του στον Χριστό ΚΑΤΑΦΥΓΕΙΣ, τότε μονο στο σπίτι του Πατρός, στον Παράδεισο θα μπεις και ποτε δεν θα χαθείς !! (Ιωάννης Ματθαίος 11;28,10:9,27-29,14:6)
Όταν όμως τον Χριστό ποτε σου δεν μπορείς σωτήρα σου να τον δεχτείς, μην ελπίζεις οτι θα σωθείς.
Γιατί από κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε υπάρχει άλλο Πρόσωπο διαφορετικό απ' αυτό  δοσμένο κάτω από τον Ουρανό μεταξύ των ανθρώπων μεσώ του οποίου μπορούμε να σωθούμε.(Πράξεις 4:12) Αμήν
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρεσε με τον αμαρτωλό, που τόσα χρόνια μακρια σου ζούσα και σε απόσταση  σε κρατούσα. Χριστέ μου σου ανοίγω την Καρδιά μου και σε παρακαλώ έλα και μείνε μαζί μου όλες τις ήμερες της ζωής μου ειναι η Προσευχη μου. Σ' ευχαριστω."  Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ο Χριστος θα την απαντησει, με τ' Αγιο Πνευμα του θα σε βαπτίσει και ποτε δεν θα σ' αφησει ουτε θα σ' εγκαταλείψει !! (Εβραιους 13:5,Ιωάννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment