Popular Posts

Sunday 14 February 2016

H ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΜΑΧΗ, Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ Η ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ;

Αδελφέ και εγώ νηπιοβαπτισμενος ήμουν μ'ολη την τελετουργία της εν Κάιρο, λαμπροφωτισμενης Εκκλησίας, με μπουμπουνιερες και κουφέτα, και με πιστοποιητικό βαπτίσεως και μάλιστα και με δυο πρώτα ονόματα εκτός του ονόματος του Παππού μου του Στυλιανού Φελλα. Ως προς την Εκκλησία ήμουν Χριστιανός Ορθόδοξος όπως καθε άλλος Έλληνας, αλλα το νερό της κολυμβήθρας δεν με/σε κάνει ΠΙΣΤΟ παιδί του Κυριου, ούτε το άναμμα του κεριού, ούτε το φίλημα της εικόνας του Χριστου, αλλά μόνο το μετά ΠΙΣΤΕΩΣ άνοιγμα της Καρδιάς μου/σου στον Χριστό. (Ιωαννης 10:9,Αποκάλυψη 3:20) Είναι εύκολο και ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ να είσαι χριστιανός της ταυτότητας, και να κλέβεις μπορείς και να πορνεύεις μπορείς, και να ψεύδεσαι μπορείς, και να μοιχεύσεις μπορείς, και να μη δίνεις λογαριασμό σε κανένα μπορείς και όλα αυτά μπορείς να τα κάνεις όσο δεν είσαι υπόλογος σε κανένα. Όσο τον Χριστό και το κάλεσμα του «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!»(Αποκάλυψη 3:20) το αγνοείς και αρνείσαι απο τον ίδιο να εξαρτηθείς και προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς. Φίλε, κανένας δεν μπορεί τον Χριστό σωτήρα του να τον δεχτεί αν πρώτα τον Θεό δεν τον τιμά και δεν τον Αγάπα.(Ιωάννης 5:22-23) Μόνο αυτός που ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΓΑΠΑ τον Θεό ΑΓΑΠΑ και ΤΙΜΑ το γεννηθέντα απο τον Θεό (A.Iωαννου 5:1) τον Παν Άγιο Ιησού Χριστό και δεν διστάζει ν' ανοίξει την καρδιά του και προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί ! "Άνοιξε Κύριε τα μάτια της καρδιάς μου να σε δω, και την δόξα σου να προσκυνήσω ώστε με σένα και τον Πατέρα μετά θάνατο να βρεθώ" ειναι η προσευχή εκείνου/ης που πράγματι Αγαπά τον Θεό και θέλει στην Ευλογία του Πατρός να μπει και από τ' Άγιο Πνεύμα του να αναγεννηθεί. Αμην!! Φίλοι μου, αν ήταν ποτε το τζαμί να νικήσει τον Χριστιανισμό ειναι τώρα που οι Χριστιανοί έχουν θρησκεία χωρίς τον Χριστό ! «Φορούν το προσωπείο τις ευσέβειας, αλλά έχουν απαρνηθεί τη δύναμη της»(Β.Τιμοθεου 3:5) είναι Χριστιανοί στην ονομασία αφού τον Χριστό σε απόσταση τον κρατούν ! "Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου."Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment