Popular Posts

Wednesday 24 February 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗΣ ΣΤΙΓΜΗ

Η ερώτησης ομως ειναι αν η καρδια μας εχει χωνέψει αυτη την αληθεια, η την λέω με το στόμα μου, αλλα στην καθημερινοτητα της ζωής μου την ξεχνώ ;
Φίλε μου εχεις συνειδητοποιησει ποσο πολυ σ' ΑΓΑΠΑ ο Χριστος ;
«Κανενας δεν εχει αγαπη μεγαλυτερη απ' αυτήν που τον οδηγεί να θυσιάσει τη ζωή του για χάρη των φίλων του»( Ιωάννης 15:13)
Μακάριος θα είμαι και θα είσαι αν έχω/εις συνειδητοποιήσει ότι αν είσαι πιστό παιδί του Κυρίου, είσαι στο ΚΕΝΤΡΟ του ΣΧΕΔΙΟΥ του, και είναι ΠΑΝΤΑ στο πλευρό σου.(Εβραίους 13;5)
Αν όμως ο Χριστός δεν κατέχει την πρώτη θέση στη καθημερινή μου ζωή τον εαυτό μου ζημιώνω.
"Πότε δεν θα είμαι δεύτερος, στην καρδια του πιστού μου παιδιού" πιστεύω οτι μου σιγοψιθυρίζει το Άγιο Πνεύμα.
Ποια θα είναι η απάντησης μου και η δική σου μια μέρα στον Χριστό όταν μ' ερωτήσει η σ'ερωτήσει "Γιατί δεν ήμουν πρώτος στην ζωή σου";
Τι θα του πω, "Συγχώρα με Χριστέ μου που δεν κατάφερα να σ' αγαπήσω τόσο και να σου δώσω την πρώτη θέση στην καρδιά μου ; "
Ποτέ δεν θα πετύχω στο να εκτελέσω το θέλημα του που επιθυμώ να το κάνω, εκτός και αν ο Χριστός ειναι πρώτος στην ζωή μου.
Ω, ποσο γλυκεία και ευλογημένη ειναι η ημέρα οταν ο Χριστος, και Οχι το εγώ μας, ειναι πρώτος στην ζωή μας.
"Κύριε δίνε μου καθε μέρα ιερό εθισμό, σφοδρή επιθυμια να κάνω το θέλημα σου" Αμήν!

No comments:

Post a Comment