Popular Posts

Friday 26 February 2016

ΟΠΟΙΟΝ ΑΓΑΠΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΩΣ ΓΙΟ

Αυτά ειναι τα χαρμόσυνα νεα, οτι όταν ελέγχομαι/σαι από τον Κύριο, μ' ελέγχει για το καλό μου γιατί επιθυμεί από το καλό σχέδιο που έχει για μένα να μην αποκλειστω/εις, αλλά να διορθώσω/εις την πορεία μου και στην ευλογία του να μπω, να μπεις. Αλην !
Οταν ΔΕΧΟΜΕΘΑ με υπομονή τη ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ του, την διόρθωση του, ο Θεός μας συμπεριφέρεται σαν γιους του :
Παιδί μου, μην περιφρονείς τη διαπαιδαγώγηση του Κυρίου,
και μη χάνεις το θάρρος σου όταν ελέγχεσαι απ' αυτόν.
Γιατί όποιον ο Κύριος αγαπάει, τον διαπαιδαγωγεί,
και μαστιγώνει καθένα που παραδέχεται για παιδί του
.(Εβραίους 12:5-6)

Χριστέ μου βοήθα με, από τ' Άγιο θέλημα σου να μην αποκλειστω, αλλά τον παλιό εαυτό να ξεφορτωθώ και με αυτοθυσία να αρχίσω να ζω, και την ΧΑΡΗ σου και την ΔΥΝΑΜΗ σου και εγώ να την δω. Αμήν
|
Φιλοι μου Καλησπερα σας εχω ΑΝΑΓΚΗ την ΠΡΟΣΕΥΧΗ σας ώστε στο θέλημά του Σωτήρα μου να υποταχτω και απο τον παλιό εαυτό να απελευθερωθώ και με αυτοθυσία να αρχίσω να ζω

No comments:

Post a Comment