Popular Posts

Sunday 7 February 2016

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Το Ευαγγέλιο διδάσκει οτι επειδη ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ στον άνθρωπο εξαιτίας της ανθρώπινης ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ -να εκπληρώσει τον νόμο του Θείου- ο Θεός ΕΣΤΕΙΛΕ στον κόσμο τον Υιό του, που για να ΝΙΚΗΣΕΙ την ΑΜΑΡΤΙΑ πήρε σάρκα όμοια με τη δική μας χωρίς να είναι αμαρτωλή.Και μ' αυτόν τον τρόπο ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ την ΑΜΑΡΤΙΑ στην δική του σάρκα !! (Ρωμαίους 8:34)
Ο Νομος δεν σώζει κανέναν, μεσα απο το Νομο αποκαλύπτεται η ΑΜΑΡΤΙΑ του ανθρώπου.
«ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»( Ρωμαίους 3:23) ειναι η βιβλική ετυμηγορία. Επειδή κανένας δεν μπορεί με έργα να κερδίσει την ΣΩΤΗΡΙΑ, αλλα μόνο δια πίστεως να δικαιωθεί γιαυτό ο Θεος ο λόγος πήρε μορφή δούλou έγινε άνθρωπος σαν και εμάς με σάρκα και οστά για να ΦΟΡΤΩΘΕΊ πανω του τις δικές μας αμαρτίες.(Φιλιππησιους 2:6-8,Α.Πετρου 2;24) ώστε όποιος ΠΙΣΤΕΨΕΙ σ' αυτόν με την καρδιά του και τον ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ Κύριο του με το στόμα του να μην χαθεί αλλα να εχει αιώνια ζωη, (Ιωαννης 3;16,5:24,) διότι με την ΚΑΡΔΙΑ πιστεύει κανείς για να ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ και με το ΣΤΟΜΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙ για να ΣΩΘΕΙ !! ( Ρωμαίους 10:9-10)
Γι' αυτο μας βεβαιώνει η γραφή οτι ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ -δηλαδη ζητήσει απο τον Χριστό να τον ΣΩΣΕΙ απο τον αιώνιο χαμό- ΘΑ ΣΩΘΕΙ, γιατί δεν κάνει διάκριση ο Θεος αλλα κάθε αμαρτωλό ασχέτως γλώσσας, φυλής, λαού, η Έθνους ( Ρωμαίους 10: 12-13,Αποκαλυψη 5;9) που τον Γιο του τον Χριστό εμπιστευτεί και ΣΩΤΗΡΑ του δεχτει του στην αιώνια ζωη θα μπει !!
Φίλε μου η ΧΑΡΗ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ είναι και για σένα οταν μετάνοια επιστρέψεις στον Χριστό και Σωτήρα σου τον δεχτείς !!
«Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ . Σ'όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, σ'αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού, σ'εκείνους που πιστεύουν στ' όνομα του. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, Ούτε από ανθρωπινή θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ !»(Ιωαν 1;12-13)
"Κύριε Ιησού Χριστέ ελα στην Ζωή μου. Σ' έχω ανάγκη Κύριε, Ελέησε με με την παρουσία σου. Ελα στην καρδιά μου και μείνε μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου." Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό και με την ΕΙΡΗΝΗ του τον γεμίζει !!

No comments:

Post a Comment