Popular Posts

Friday 7 August 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΗ

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΗ
ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ, 
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

Την έχεις, και αν δεν την έχεις ποιο ειναι το κώλυμα ;
Γιατι ο Χριστος σ' αγαπησε όσο κανείς άλλος. Πήγε στον σταυρό για να φορτωθει πανω του και τις δικές σου αμαρτιες.(Α.Πετρου 2;24) Ώστε πλυμένος συγχωρημένος απο τις αμαρτιες σου να μην χαθείς αλλα στον παράδεισο και εσυ να μπεις !!! 
Σήμερα αδελφέ μου ειναι η ήμερα να δεχτείς το ανεκτίμητο δώρο της χαρης του Θεου. Να ανοίξεις την καρδια σου στον Ιησού Χριστο και στην Ευλογία του Πατρός να μπεις !!!

 'Κύριε Ιησού Χριστέ, σου ζητώ συγνώμη που τοσα Χρόνια την χάρη σου αγνοούσα. Μετανοώ Χριστέ μου και σου Ζητώ απο ολες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να έρθεις στην ζωη μου και να Ζήσεις μαζι μου ΟΛΕΣ τις ημερες της ζωής μου ,και να με μεταμορφώσεις να με βοηθήσεις να κάνω Παντα το δικο σου θέλημα και οχι το δικο μου' 
Ειναι η προσευχη που αν εκφράζει την καρδια σου ο Χριστος θα απαντήσει και την Αιώνια ζωή μαζί του θα σου χαρίσει. Αμην!

No comments:

Post a Comment