Popular Posts

Saturday 1 August 2015

ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΜΕΝΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ

Πολλά τα βάρη των παιδιών 
πολλά τα βάσανα τους, 
πολλές και οι ελπίδες τους 
αν ο Χριστός κοντά τους. 

Ο πολιτισμός είναι εκθαμβωτικός 
είναι αυθόρμητος και δυναμικός 
αλλά ο Χριστός ειναι αυτός 
που αιώνια ζωή δίνει 
Και ποτε δεν αφήνει 

αυτόν  που τον εμπιστευτεί 
και  σωτήρα του τον δεχτεί

Μ' άλλα λόγια τίποτε δεν συγκρίνεται με την ευλογία που ο Χριστός χαρίζει στον αμαρτωλό που τρέξει σ'αυτόν ανάπαυση και σωτήρια ψυχής να βρει (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3;20) Αυτός από τον Θεό  θα γεννηθεί  ξανά  (Ιωάννης 1;12-13) και ποτε δεν θα χαθεί :«Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)   (Εφεσιους 1:13) αλλά απο τ' Αγιο Πνεύμα θα βαπτιστεί και ποτάμια ζωντανού νερού μέσα του θα αναβλύζουν  «Αν διψάει κάποιος, Σ'ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ. Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ'έμενα»(Ιωάννης 7:37,4;13-14)  επειδή ο Πατέρας Θεός και ο Σωτήρας Χριστός εν πνεύματι μέσα του θα ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ !!!  (Ιωάννης 14:23) και πότε δεν θα τον αφήσουν ούτε θα τον θα τον εγκαταλείψουν !! (Εβραίους 13:5)   
«Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ'εμένα θα ΣΩΘΕΙ!»(Ιωάννης  10:9) 
 
«Εγώ είμαι το φως του κόσμου‡ όποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή».(Ιωάννης 8;12) 

No comments:

Post a Comment