Popular Posts

Saturday 22 August 2015

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ Ν ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ

Η αγάπη του Χριστού μας
μου γεμίζει την καρδία
την γεμίζει μ' ελπίδα
 μ' ελπίδα και χαρά !!

Το φαντάζεσαι φίλε μου οτι  όσο ο Θεός αγάπησε τον Χριστό, με την ίδια αφάνταστη μεγάλη αγάπη αγαπάει ο Χριστός κάθε πιστό του παιδί, καθένα που του έχει ανοίξει την καρδία και τον ακολουθεί !!! ??

<< Όπως ο Πατέρας αγάπησε εμένα, και εγώ αγάπησα εσάς, να μείνετε στην αγάπη μου. >> (Ιωάννης 15:9) 
Γι 'αυτό έλα αδελφέ μου
στου Χριστού την αγκαλιά
έλα τώρα για να λάβεις 
ΣΩΤΗΡΙΑ και ΧΑΡΑ !!

«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) 
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει  Σ' ΕΜΕΝΑ.»(Ιωάννης 7:37) 
«Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)

Τα χαρμόσυνα νέα είναι οτι φίλος του Χριστού είναι κάθε αμαρτωλός που έχει απαντήσει το κάλεσμα του (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) και τον ακολουθεί, και κάθε *φίλος* του, γνήσιο πιστό του παιδί  στην αγάπη του έχει μπει !!!!
<< Mεγαλύτερη από τούτη την αγάπη δεν έχει κανένας, το να βάλει κάποιος την ψυχή του για χάρη των φίλων τουEσείς είστε φίλοι μου, αν κάνετε όσα εγώ σας παραγγέλλω.  (ιωαννης 15:13-14)

No comments:

Post a Comment