Popular Posts

Monday 3 August 2015

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΕΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ (Λουκας 6:45)

Από το ποιον η ποια δοξολογείς θα κριθεί αν στον παράδεισο θα μπεις η μακριά του Χριστού θα χαθείς, γιατί η καρδιά υμνεί αυτόν η αυτήν που αγαπά κι' όχι αυτόν που δεν αγαπά. Και αν τον Χριστό που για σένα πήγε στον σταυρό τις αμαρτίες σου να φορτωθεί ώστε να μην χαθείς (Ιωάννης 1;29,3:16,Α.Πέτρου 2;24) εσύ δεν καταδέχεσαι το κάλεσμα του "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω άμεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί ! (Αποκάλυψη 3;20) ν'απαντήσεις  και προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς μακριά του θα χαθείς γιατί δεν εμπιστευτικές και δεν αγάπησες αυτόν που πλήρωσε με το ίδιο του το αίμα την τιμωρία για την δική σου αμαρτία. <<Αυτός σήκωσε τις αμαρτίες μας με το ίδιο του το σώμα στο σταυρό, για να πεθάνουμε κι εμείς ως προς την αμαρτία, και να ζήσουμε μέσα στο θέλημα του Θεού. Με τις πληγές του Χριστού γιατρευτήκαμε.  Περιπλανιόμασταν σαν πρόβατα εδώ και εκεί μα τώρα γυρίσαμε πίσω, στον φύλακα των Ψυχών μας >> (Α.Πέτρου 2:24-25)

Φίλε, αν τον Χριστό Αγαπάς στον παράδεισο θα μπεις, αλλά αν δεν τον αγαπάς και σ' άλλους κι' άλλες τρέχεις σωτηρία για να βρεις, τώρα μπορείς με μετάνοια στον Πανάγιο Ιησού Χριστό να επιστρέψεις και στην αιώνια Ζωή θα μπεις !

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που όλα τα χρόνια της ζωής μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment