Popular Posts

Thursday 20 August 2015

Η ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΧΕΙ ΕΛΕΗΘΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΑΝΤΑ ΔΟΞΟΛΟΓΕΙ

«Ζωή για μένα ειναι ο Χριστος και ο θάνατος κέρδος» Απόστολος Παύλος (Φιλιππησιους 1:21)

«Η ψυχή μου δοξάζει τον Κύριο,
και το πνεύμα μου νιώθει αγαλλίαση για το Θεό, το σωτήρα μου,
γιατί έδειξε την ευμένειά του στην ταπεινή του δούλη.
Από τώρα θα με καλοτυχίζουν όλες οι γενιές.»
Η μητέρα του Χριστου μας (Λουκάς 1:46-48)

«Ποιμένας μου ο Κύριος και δεν θα στερηθώ.
Σε πράσινα λιβάδια με αναπαύει,με πάει σε νερά δροσιστικά.
Ανανεώνει τη ζωή μου,στο σωστό δρόμο με οδηγεί για να δοξάσει τ’ όνομά του.»
Ο Βασιλέας Δαβίδ (Ψαλμός 23)

«Πραγματικά, όλα εξακολουθώ να τα θεωρώ μειονεκτήματα σε σχέση με το ασύγκριτα ανώτερο αγαθό που κέρδισα γνωρίζοντας τον Ιησού Χριστό, τον Κύριό μου. Γι’ Αυτόν τα πέταξα όλα και τα ΘΕΩΡΗΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να ΚΕΡΔΙΣΩ το Χριστό, και να ΕΝΩΘΩ μαζί του»Απόστολος Παύλος (Φιλιππησιους 3:8-9)

Ευλόγησε τον Κύριο, ψυχή μου,
και όλο μου το είναι
το όνομά του τ’ άγιο!
Ευλόγησε τον Κύριο, ψυχή μου,
και μην ξεχνάς καμιά απ’ τις καλοσύνες του!
Αυτός σου συγχωρεί όλες τις ανομίες σου,
και θεραπεύει τις αρώστιες σου όλες.
Αυτός από το θάνατο γλιτώνει τη ζωή σου,
σε πλημμυρίζει μ’ έλεος κι αγάπη.
Σου δίνει όσα πόθησες αγαθά,
η νιότη σου καθώς του αϊτού θ’ ανανεώνεται.
Η ομολογια του Βασιλέα Δαβίδ (Ψαλμός 103:2)


Η Ομολογία του Δαβίδ .Τι είπε ο Θεός για τον Χριστο:
«Ο Θεός  που κάνει σαν ανέμους τους αγγέλους του κι αυτούς που τον υπηρετούν τους κάνει σαν πύρινη φλόγα, στον Υιό λέει:
“Η βασιλεία σου, Θεέ, είναι αιώνια και κυβερνάς τον κόσμο δίκαια· αγαπάς το δίκαιο και μισείς το άδικο. Γι’ αυτό, Θεέ, σε έχρισε Μεσσία ο Θεός σου με έλαιο αγαλλιάσεως, τιμώντας σε παραπάνω απ’ τους μετόχους σου.(Ψαλμος 45:6-7,Εβραιους 1:8-9)
Κι αλλού λέει: «Εσύ, Κύριε, αρχικά στερέωσες τη γη κι έργο δικό σου είναι οι ουρανοί. Αυτοί θα εξαφανιστούν, ενώ εσύ αιώνια παραμένεις.Τα πάντα θα παλιώσουνε σαν ρούχο. Σαν μανδύα θα τους τυλίξεις,και θ’ αλλάξουν. Εσύ όμως παραμένεις πάντα ο ίδιος, τα χρόνια σου ποτέ δε θα τελειώσουν.»(Εβραιους 1:10-12)

Θεός και ΚΥΡΙΟΣ ο Ιησούς Χριστος και ο καθένας μπροστα του θα λογοδοτήσει :
«Στο όνομα του Ιησού όλα τα επουράνια, τα επίγεια και τα υποχθόνια θα προσκυνήσουν,και κάθε γλώσσα θα ομολογήσει ότι Κύριος είναι ο Ιησούς Χριστός, για να δοξάζεται έτσι ο Θεός Πατέρας
Το Άγιο Ευαγγελιο Φιλιππησιους 2:9-11)

No comments:

Post a Comment