Popular Posts

Wednesday 5 August 2015

ΟΣΟΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ

Φιλοι μου Καλησπέρα σας
με καθε ευλογία
με του Χριστού την συντροφιά
και καθε προστασία

Είναι η ζωή πανέμορφη
και γρήγορα περνάει,
και φτάνουμε στο σούρουπο
και σβήνει και γλιστράει

κι 'όποιος τον Χριστό δεν γνώρισε
Σωτήρα του δεν τον έχει
αυτός είναι ανόητος
και τον Θεό δεν έχει.

Αδέλφι μου πολύτιμο
πολύτιμη ψυχούλα
πάψε να εισ' ανόητος
έλα στα συγκαλά σου

Μην πας ένα βήμα πιο μακριά
χωρίς τον Χριστό κοντά σου
Ανοιξ' του σήμερα την καρδιά
γρήγορα Συμφιλιώσου

Δέξου τον για Σωτήρα σου
για Κύριο και Θεό σου
και στην Ευλογία του Πατρός θα μπεις
και ποτε δεν θα χαθείς !!!

«Εγώ είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει από μένα!»(Ιωαν 14:6)
« ΕΓΩ, ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ των προβάτων. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
«Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε, και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ < δεν άνοιξαν την καρδιά τους προσωπικό σωτήρα τους να τον δεχτούν> Σ'όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, σ'αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού, σ'εκείνους που πιστεύουν στ' όνομα του. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, Ούτε από ανθρωπινή θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ !»(Ιωαν 1;12-13)

"Κύριε Ιησού Χριστέ μου. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και το κάλεσμα σου το αγνοούσα.Τώρα σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου. Είμαι δικός/ια σου" Αμήν.Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment