Popular Posts

Tuesday 4 August 2015

ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΝΩΡΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΘΑ ΧΑΘΕΙ

Αδέλφια μου ο Χριστός τόνισε και είπε << ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΞΑΝΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ>>(Ιωάννης 3:3,5) αν δηλαδή το πνεύμα σου δεν λάβει μια καινούργια ΠΝΟΗ από τον Θεό που είναι ο ΠΑΤΕΡΑΣ των ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ (Εβραίους 12:9) δεν μπορείς να μπεις στην βασιλεία του Θεού γιατί εκείνο που εχει γεννηθεί απο την σάρκα είναι σάρκα,( και δεν δύναται να εισέλθει στην βασιλεία του Θεού) αλλα εκείνο που ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ από το  ΠΝΕΥΜΑ ( από τον Θεο) είναι ΠΝΕΥΜΑ !! ( Ιωαννης 3;6) και με τον Πατέρα Θεό και σωτήρα Χριστό μαζί του πάντα θα ζει !!

Ο Θεός αδέλφια μου λατρεύεται εν ΠΝΕΥΜΑΤΙ και ΑΛΗΘΕΙΑ (Ιωάννης 4;24) και αν ο αμαρτωλός στον Χριστό δεν εχει υποταχθεί και από το Πνεύμα του γεννηθεί ξανά μακριά του θα αποκλειστεί.      
"Κύριε Ιησού Χριστέ, μην με αποκλίσεις μακριά σου. Σου ανοίγω την καρδιά μου, συγχώρεση σου ζητώ και σε παρακαλώ έλα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου. Σου δίνομαι σου παραδίνομαι." Αμην!! 
Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ο Κύριος θα την απαντήσει με το Άγιο του Πνεύμα θα σε βαπτίσει και ποτε δεν θα σ' αφήσει ούτε θα  σ' εγκαταλείψει !! (Εβραίους 13;5)

Φίλε μου εσυ που ρωτάς και λες γιατί πρέπει να ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΩ, μήπως όπως είμαι, αφού είμαι σχετικά καλός τι είναι αυτό που μ' αποκλείει από τον παράδεισο ;
Φίλε το Ευαγγέλιο βεβαιώνει οτι ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ και βρίσκονται ΜΑΚΡΙΑ από την δόξα του Θεού ( Ρωμαίους 3:23) και μεταξύ όλων βρίσκεσαι και εσύ κι. εγώ και ΚΑΘΕ ΘΝΗΤΟΣ!! 
Επίσης τονίζει οτι αν από το Άγιο Πνεύμα δεν έχεις γεννηθεί ξανά είσαι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ και ζεις μέσα στις αμαρτίες σου και είσαι απο την φύση σου ΑΞΙΟΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ οπως και οι υπόλοιποι άνθρωποι !( Εφεσιους 2;1-4):     
« Ήσασταν κι εσείς άλλοτε πνευματικά νεκροί εξαιτίας των παραπτωμάτων και των αμαρτιών σας. Ζούσατε τότε σύμφωνα με τις απαιτήσεις αυτού εδώ του κόσμου, υπακούοντας στον άρχοντα των πονηρών δυνάμεων που βρίσκονται ανάμεσα σε ουρανό και γη, στο σατανικό πνεύμα που εξακολουθεί να εξουσιάζει όσους δεν υπακούν στο Θεό. 
Έτσι, σαν κι αυτούς, ζήσαμε κάποτε κι εμείς όλοι: ήμασταν δούλοι στις επιθυμίες μας και κάναμε ό,τι ήθελε το αμαρτωλό εγώ μας. Η αμαρτωλή μας φύση μας οδηγούσε, όπως και τους υπόλοιπους ανθρώπους, σε πράξεις που προκαλούσαν την οργή του Θεού. 
Ο Θεός όμως μας αγάπησε, γιατί είναι πλούσιος σε έλεος κι έχει απέραντη αγάπη.
Κι ενώ ήμασταν πνευματικά νεκροί εξαιτίας των παραπτωμάτων μας, μας ξανάδωσε ζωή μαζί με το Χριστό. Με τη χάρη του Θεού έχετε σωθεί.»(Εφεσιους 2;1-5)

Η Σωτηρία σου φίλε μου είναι το ΔΩΡΟ του Θεου και ΟΧΙ ανταμοιβή σε κάθε αμαρτωλό που τον Χριστό εμπιστευτεί και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !!! (Ιωαννης 1;12-13,3:16.5;24,6:39,7;37-38,10;9,10;27-28. Εφεσιους 1;13)

« Πραγματικά, με τη χάρη του σωθήκαμε δια της πίστεως. Κι αυτό δεν είναι δικό σας κατόρθωμα αλλά δώρο Θεού. Δε σωθήκατε με τα δικά σας έργα κι έτσι κανείς δεν μπορεί να καυχηθεί γι' αυτό. Είμαστε δημιούργημα του Θεού, ο οποίος δια του Ιησού Χριστού μάς έκανε καινούριους ανθρώπους, για να μπορούμε να κάνουμε καλά έργα, που τα προετοίμασε ο Θεός, για να είναι μ' αυτά γεμάτη η ζωή μας.» (Εφεσιους 2:8-10)

No comments:

Post a Comment