Popular Posts

Friday 28 August 2015

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ

Ο Λόγος του Κυρίου είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Πηγή της Ζωής. 
"ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ "(Ιωάννης 14:6) 

Ο λόγος του Κυρίου φωτίζει μέσα στο σκοτάδι και τον δρόμο της Σωτηρίας αποκαλύπτει.
 «Εγώ είμαι το φως του κόσμου όποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή».Ιησούς Χριστός.(Ιωαν 8;12)

Το θέλημα του Κυρίου ειναι πάντα για το καλό μας να γνωρίσουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ (Α.Τιμόθεου 2;4) να ασπαστούμε τον Γιο του τον Χριστό και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να μπούμε.<< Αυτός είναι ο γιος μου ο αγαπητός. ΑΥΤΟΝ Ν' ΑΚΟΥΤΕ >>(Λουκάς 9:35,Μάρκος 9;35,Ιωάννης 1;12-13)

Η διόρθωσης του Κυρίου είναι πάντα για την βελτίωση μας.<< Να πασχίζετε Οχι για την υλική τροφή που φθείρεται, αλλά για την τροφή που μένει αιώνια ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΩΝΤΑΣ Ζωή αιώνια και την οποια θα σας την δώσει ο Γιος του ανθρώπου !!!>> (Ιωάννης 6;27) Ο Χριστός ειναι αυτός που μπορεί να σου δώσει την Αιωνια ζωη !(Ιωάννης 6:53,68,68,7;37,8:51,10:9,27,11:25)

Αν οι γονείς μας όταν ήμασταν παιδιά μας διόρθωναν για το καλό μας.Και η σύζυγος μου μου λέει την αλήθεια που αρχικώς δυσανασχετώ να την δεχτώ και είναι για το καλό μου, πόσο περισσότερο ΩΦΕΛΙΜΗ είναι η ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ του Κυρίου !!

Η υπενθύμισης του Κυρίου είναι ΠΑΝΤΑΑΑΑ για το ΚΑΛΟ μας !!!
Φαντάσου πόσο μεγάλη αγάπη έχει για σένα ο Θεός, όταν σαν στοργικός πατέρας σου φέρνει στην προσοχή σου, κατι που και πριν το ειχε επισημάνει! Όποιος ακούει το λόγο του Θεού και δεν τον εφαρμόζει, αυτός μοιάζει με άνθρωπο που βλέπει τον εαυτό του μέσα σ' έναν καθρέφτητον βλέπει και φεύγοντας ξεχνάει αμέσως πώς ήταν. Όποιος όμως μελέτησε τον τέλειο νόμο, δηλαδή το νόμο της ελευθερίας, και έμεινε σταθερός σ' αυτόν, όποιος δεν υπήρξε απλός ακροατής που ξεχνάει, αλλά τον εφάρμοσε στην πράξη, αυτός με την έμπρακτη αυτή εφαρμογή θα είναι μακάριος.(Ιακωβος1;24-25)

 H προειδοποιησης του Κυριου ειναι ΠΑΝΤΑ για το ΚΑΛΟ μας :
 <<Μ' όλο που ο Θεός μιλάει πολλές φορές
και με ποικίλους τρόπους,
κανείς δεν δίνει προσοχή στα λόγια του.
Με όνειρο, με όραμα νυχτερινό,
όταν σε ύπνο βαθύ πέφτουν οι άνθρωποι,
όταν στην κλίνη ξαπλωμένοι αποκοιμιούνται,
τότε τους κάνει να καταλαβαίνουν όσα λέει,
κι οριστικά τους προειδοποιεί.
Ν' αποστραφούνε θέλει
τις κακές τους πράξεις
και ν' απαλλάξει έτσι τον άνθρωπο απ' την αλαζονεία του.
Έτσι θα τον γλιτώσει από τον τάφο
και θα τον προστατέψει να μην πέσει
απάνω στην αιχμή του κονταριού.
Ο Θεός προειδοποιεί τον άνθρωπο....>> για το καλό του, για το ΚΑΛΟ μας, για να προσέξουμε στα λογια του να ευθυγραμιστουμε με την υπενθύμιση του, και στην Ευλογία του να μπούμε !!!(Ιωβ 33:14-19)

Και ο λογος του ειναι «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) 

« Να: Στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις την φωνη μου, και ανοίξεις την καρδιά σου, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα γιορτάσουμε μαζί.» (Αποκάλυψη 3; 20)

"Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου" ειναι η προσευχή πού σώζει τον αμαρτωλό, γιατί ο Κύριος κοιτάζει την καρδιά σου, κι' αν η καρδιά σου είναι διατεθειμένη να τον ΕΜΠΙΣΤEΥΤΕΙ, και στο θέλημα του ν' αναπαυθεί τότε στην Ευλογία του Χριστού θα μπεί !!!

No comments:

Post a Comment