Popular Posts

Saturday 29 August 2015

ΜΑΚΑΡΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ (ΙΩΒ 5:17)

Φίλε μου και αδελφέ μου, ποια ειναι η ανταπόκρισης σου/μου στην διόρθωση του Κυριου, γιατί ειναι για το ΚΑΛΟ μας και όσο πιο γρήγορα καθε διόρθωση του ασπαστούμε και ευθυγραμμιστουμε περισσότερη χάρη θα γευτούμε. Αμήν!
"ΕΓΩ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΩ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ" τα λόγια του Ιησού Χριστού (Αποκάλυψη 3:19)

"Παιδί μου, μην περιφρονείς τη διαπαιδαγώγηση του Κυρίου,
και μη χάνεις το θάρρος σου όταν ελέγχεσαι απ' αυτόν.
Γιατί όποιον ο Κύριος αγαπάει, τον διαπαιδαγωγεί,
και μαστιγώνει καθένα που παραδέχεται για παιδί του".
Δείξτε υπομονή κατά τη διαπαιδαγώγησή σας‡ ο Θεός σάς μεταχειρίζεται σαν παιδιά του. Γιατί ποιο παιδί δεν το διαπαιδαγωγεί ο πατέρας του; Αν πάλι δεν έχετε τη διαπαιδαγώγηση που έχουν πάρει όλοι, τότε είστε νόθα κι όχι γνήσια παιδιά. Έπειτα, οι σαρκικοί μας πατέρες μάς διαπαιδαγωγούσαν με τιμωρίες, κι όμως τους σεβόμασταν‡ δε θα πρέπει πολύ περισσότερο να υποταχθούμε στον Πατέρα των πνευμάτων για να κερδίσουμε την πραγματική ζωή; (Εβραίους 12:5-9)

<<Του Κυρίου την παιδαγωγία, γιε μου, μην την καταφρονείς‡ μη δυσανασχετείς όταν εκείνος σε διορθώνει. Γιατί όποιον ο Κύριος αγαπάει, εκείνον τον διορθώνει, καθώς παιδαγωγεί ο γονιός το γιο για τον οποίο καμαρώνει.>>(Παροιμίες 3;11-12)

"Χριστέ μου για κάθε διόρθωση σου σ' ευχαριστώ
Για κάθε υπενθύμηση σου σε υπέρ ευχαριστώ
Το όνομά σου δοξολογώ,
βοήθα με κάθε διόρθωση να ασπαστώ,
και με την χάρη σου παντελώς να μεταμορφώθω". Αμήν !

No comments:

Post a Comment