Popular Posts

Friday 1 March 2013

Ο ΜΕΤΑΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.


Και όποιος στον Χριστο ΔΟΘΕΙ την Αγάπη του θα δεχτεί, την Αληθεια θα ασπαστεί και στην αιώνια Ζωή θα μπει.

O Χριστός μας ΑΓΑΠΗΣΕ τόσο πολύ που προτίμησε να έρθει κάτω στη γη και για μας να σταυρωθει, παρα να ζήσει χωρίς εμάς στους Ουρανούς. Η επιθυμία του να μας κάνει δικούς έκανε τον ΧΡΙΣΤΟ που ήταν Θεός να μην θεωρήσει την ισότ...ητα του με τον Θεό σαν κατι που θα μπορούσε να απαχθεί, αλλα για να μας σώσει τα ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΕ ολα, ΚΕΝΩΣΕ τον εαυτό του, και πήρε τη μορφή δούλου, και οντας πραγματικός άνθρωπος ΤΑΠΕΙΝΩΘΗΚΕ θεληματικά ΥΠΑΚΟΥΟΝΤΑΣ μέχρι Θανάτου και μάλιστα σταυρικού.(Φιλιππησιους 2:6-8)

Κανένας δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη από αυτή να ΘΥΣΙΑΣΕΙ τη Ζωη του για χάρη των Φύλλων του.(Ιωάννης 15:13) Αυτό έκανε ο Χριστός για μας και όποιος τον Χριστό που σταυρώθηκε για να πάρει πάνω του την αμαρτία μας ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ του τον δεχτεί, σ' αυτόν η Πληρότητα της Αγάπης του ΧΡΙΣΤΟ μένει , σ' Αυτόν το Αγιο Πνεύμα του Πατρός και του Γιου κατοικεί.(Ιωάννης 14:23)

Οποιος στον Χριστο ΔΟΘΕΙ την ΑΛΗΘΕΙΑ θα γνωρισει και η ΑΛΗΘΕΙΑ, ο Χριστος θα τον ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ. 
Ο Χριστός βεβαίωσε τους Ιουδαίους που είχαν πιστέψει σ' Αυτόν< αλλα δεν τον ειχαν Καρδιακά ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικό τους Σωτήρα ΔΕΧΤΕΙ> "Aν εσεις μείνετε σταθεροί στον λόγο μου, ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΑΛΗΘΕΙΑ θα σας ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ"( Iωαννης 8:31) και την ιδια ευλογία την Απελευθέρωση απο την Ενοχή και την καταδικαστική αμαρτία υπόσχεται ο Χριστός σε κάθε αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικό Σωτήρα του τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16-18,36,4:145:24,6:35,478:51,10:9)

Οποιος στον Χριστο ΔΟΘΕΙ στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ θα ΜΠΕΙ. 
Γιατί ο Χριστός ειναι η Πηγή της Ζωής.(Ιωάννης 1:4) και ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΑΡΕΧΕΙ στα πιστα του παιδια την Αιωνια ζωη : « Τα δικα μου πρόβατα Αναγνωρίζουν την φωνή μου και Εγώ τα γνωρίζω,και αυτά με ακολουθούμε. Κι Εγώ ΠΑΡΕΧΩ σ'αυτά ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και με κανένα τρόπο ΔΕΝ θα χαθούν ΠΟΤΕ»(Ιωάννης 10:27-28) Και επειδη ο Χριστός ειναι Αυτός που παρέχει στα Πιστά του παιδιά που Σωτήρα τους τον εχουν ΔΕΧΤΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, κανένα απο ΑΥΤΑ δεν αμφισβητεί οτι μετά ΘΑΝΑΤΟ μαζί του θα ΒΡΕΘΕΙ, και ΑΙΩΝΙΑ μαζί του ΘΑ ΖΕΙ «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η ΑΝΑΣΤΑΣΗ και Η ΖΩΗ.Όποιος Πιστεύει σ'έμενα, κι'αν πεθάνει, θα ΖΗΣΕΙ.Και όποιος ζει και πιστεύει σ' έμενα (το καιρο της Δευτέρας παρουσίας του) ΔΕΝ θα ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ.»(Ιωάννης 11:25) είναι η ευλογημένη αμετακίνητη ΑΛΗΘΕΙΑ που ισχύει για καθε πιστό του παΐδι που Σωτήρα και Κύριο του τον Χριστό εχει ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12)

Φίλε μου ο επί γης Θεός Κύριος Ιησούς Χριστός είναι η ΑΓΑΠΗ, η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Πηγη της Αιωνιου Ζωης και ειναι και ο ΜΕΤΑΔΟΤΗΣ της Αγαπης και της Αληθειας και της Ζωης και αν του δοθείς την πληρότητα της Αγάπης του θα ΔΕΧΤΕΙΣ -θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ- στην ΑΛΗΘΕΙΑ ολες τις ήμερες της Ζωής σου θα ζεις και εν ΖΩΗ την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ θα ΔΕΧΤΕΙΣ και ποτε δεν θα χαθείς !

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ" ειναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.

Εύχομαι Φιλε μου την προσευχή να προσευχηθείς και στον Χριστό χωρίς επιφύλαξη να του ΔΟΘΕΙΣ. Αμήν!

No comments:

Post a Comment