Popular Posts

Friday 8 March 2013

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟΝ ΟΛΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.

  • Να απαρνηθείς την ανεξαρτησία σου,  Να απαρνηθείς χωρις τον Ελεγχο του να ΖΕΙΣ, να του ΔΟΘΕΙΣ και στην Αιωνια Ζωη να μπεις.

    Φιλε μου οταν γεννιέσαι πανω σου κατουριέσαι, οταν ομως μεγαλώσεις γίνεσαι ανεξάρτητος. Αλλά μoνo αν από τον Χριστό ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ απο τον Χριστό θα ΣΩΘΕΙΣ, και στην αιώνια Ζωή θα μπεις.(Ματθαίος 11:28, Ιωάννης 1:12-13,3:16...,36,5;24,6:39, 47, 7;27-38,10:9,Αποκάλυψη 3;28)
    Φίλε/η μου, αν από τον Χριστο δεν εξαρτηθεις, αν καρδιακά δεν του ΔΟΘΕΙΣ και Σωτήρα και Κύριο σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ (Ιωάννης 1:12-13) οτι και να κάνεις μακριά του μετά θάνατο θα βρεθείς γιατι σε αντίθεση με τους Αποστόλους και τους γνήσιους πιστούς που απαρνήθηκαν ολα και τον Χριστο ακολούθησαν εσυ προτιμάς ΑΝΕΞΕΛΕΧΤΟΣ να αμαρτάνεις πάρα  να του ΔΟΘΕΙΣ και στην αιώνια Ζωή να μπεις !

    Φίλε μου ο Χριστός χαρίζει ΔΩΡΕΑ ΣΩΤΗΡΙΑ μόνο στα πρόβατα τα δικά του, που τον ιδιο τον ΑΓΑΠΟΥΝ και τον ΕΛΕΓΧΟ του τον ΕΚΤΙΜΟΥΝ, και ΟΧΙ σ' αυτούς που τον ΕΛΕΓΧΟ του ΜΙΣΟΥΝ και ανεξάρτητοι για να μην ελέγχονται θέλουν να ζουν !!!

    Οσοι τον Αγάπησαν, τον Ασπάστηκαν, του ΔΟΘΗΚΑΝ και οικειοθελώς και συνειδητά μπήκαν κάτω απο τον ΕΛΕΓΧΟ του,  αυτοι ειναι που ΑΝΟΙΚΟΥΝ στο ποιμνιο του και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:27-28)

    " Κυριε Ιησου Χριστε μου, Χάρισε μου την παρουσία σου στη Ζωή μου.Αναγνωρίζω οτι είμαι αμαρτωλός/η και χωρίς ΕΣΕΝΑ για πάντα θα χαθώ. Σου ζητώ συγνώμη οτι ολα αυτά τα χρόνια την Χάρη σου και την αγάπη σου αγνοούσα, και τώρα σου Ζητώ να ΕΡΘΕΙΣ στη Ζωή μου και να μείνεις μαζί μου ολες τις ημέρες της Ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.
  •  

No comments:

Post a Comment