Popular Posts

Tuesday 5 March 2013

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΩ ;

ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΠΑΣΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ.

Η πράξης που θα ξεκινήσει την σωτηρία σου θα είναι η Προσευχή σου στον Χριστό να αναλάβει το τιμόνι της Ζωής σου. Και αυτή η προσευχή σου θα είναι ο καρπός της απόφασης της καρδιάς σου επειδή αναγνώρισες οτι έχεις ανάγκη της παρουσίας του Χριστού στην Ζωή σου.
Αυτή η Πρώτη Ειλικρινής προσευχή σου στον Χριστό που του ζητάς να έρθει στην Ζωή σου και να αναλάβει το τιμόνι της Ζωής σου ειναι η κατεξοχήν κίνηση, έκκληση που ο Χριστός θα απαντήσει και θα αναλάβει τα υπόλοιπα βήματα της Σωτηρίας σου.

Χάρη στην ΜΕΤΑΝΟΙΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ του ο Άσωτος γιος έλαβε την ΣΩΤΗΡΙΑ από τον Πατέρα του επειδη Προτου ακόμα επιστρέψει και ΣΥΓΝΩΜΗ του ΖΗΤΗΣΕΙ είχε ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ και είχε αποφασίσει απο τον πατέρα Ειλικρινή ΣΥΓΝΟΜΗ να Ζητήσει και στο ΘΕΛΗΜΑ του να παραδοθεί και ακόμα και εργάτης και υπηρετικό προσωπικό να γίνει στου Πατρός του το Αρχοντικό.(Λουκας 15:17-19)

Το ίδιο και με κάθε αμαρτωλό, η πρώτη προσευχή που πηγάζει από την καρδιά του που ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ οτι εχει ΑΝΑΓΚΗ τον Χριστό στην Ζωή του για να ζήσει, είναι αυτή που σηματοδοτεί στον Χριστό την διάθεση του αμαρτωλού που επιθυμεί στην προστασία του να μπει. Και ο Χριστός απο εκείνη την στιγμή αναλαμβάνει τα βήματα της Ζωής καθε αμαρτωλού που του εχει ΔΟΘΕΙ και του εχει ΖΗΤΗΣΕΙ την μεσολάβηση του στην Ζωή του.

ΑΣΠΑΣΟΥ τον ΧΡΙΣΤΟ εννοεί δώσου στον Χριστό. Αφιέρωσε την καρδιά σου και την Ζωή σου στον Χριστό. Να θυμάσαι καλά τα λόγια του Χριστού που είπε « Να θυμάστε την γυναίκα του Λωτ. Aυτος που θα επιδιώξει να σώσει την Ζωή του θα την ΧΑΣΕΙ, μα όποιος την ΧΑΣΕΙ, θα την διατηρήσει»(Λουκας 17:32) Η γυναίκα του Λωτ έχασε και την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ επειδή δεν ήταν διατεθειμένη να αφήσει την Ζωή της αμαρτωλής ανεξαρτησίας από τον Θεό !

ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ σημαίνει ΕΞΑΡΤΟΜΑΙ απο τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. Aπαρνούμαι όπως ο άσωτος γιος την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ως τώρα Ζωή μου που ήταν το εμπόδιο που με απέκλειε απο την ευλογία και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του ΘΕΟΥ και ΔΙΝΟΜΑΙ, ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ στον Χριστό, τον προσκαλώ και του Ζητώ να αναλάβει το τιμόνι της Ζωής μου και τον ακολουθώ.
ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ τον Χριστό προϋποθέτει αλλαγή σκέψης και Καρδιάς, δηλώνει οτι εχω πάψει να είμαι το αφεντικό στη Ζωή μου, αλλά στον Χριστό έχω ΔΟΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ και Κύριο μου τον εχω ΔΕΧΤΕΙ, και ο ΧΡΙΣΤΟΣ που εγω εμπιστεύομαι και του έχω ΔΟΘΕΙ είναι αυτός που τα βήματα της Ζωής μου καθοδηγεί.

Φίλε/η μου η ειλικρινής πρώτη στον Χριστό προσευχή σου που θα του ζητήσεις ν' ΑΝΑΛΑΒΕΙ το τιμόνι της Ζωή σου και να είναι ο ΚΥΡΙΟΣ και ΣΩΤΗΡΑΣ σου, ειναι αυτή που θα καθορίσει την υπόλοιπη Ζωή σου. Ο Χριστός που θυσιάστηκε για να πάρει πάνω του την αμαρτία θα ενεργήσει και στην στάνη του τα βήματα σου θα οδηγήσει και με τα ρούχα ΣΩΤΗΡΙΑΣ θα σε ΝΤΥΣΕΙ.

Σου εύχομαι τον ΧΡΙΣΤΟ σήμερα να ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ, να Του ΔΟΘΕΙΣ και εκείνος θα Ενεργήσει και στην ευλογία του θα μπεις και την πλήρη ΣΩΤΗΡΙΑ του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ.

" ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ Σ'ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΠΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΏΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΜΈΝΟΣ ΣΕ ΣΕΝΑ. ΕΛΑ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΒΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ/ια ΣΟΥ" ειναι η προσευχή που θα εγκαινιάσει την καινούργια με τον Χριστό στο πλευρό σου Ζωή σου. Αμήν!

No comments:

Post a Comment