Popular Posts

Sunday 3 March 2013

H ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ

Φίλοι μου ο Απόστολος Παύλος στην επιστολή του προς τους Εβραίους λέγει οτι "ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΗ < και εννοεί την καρδιακή προσωπική Πίστη> είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ΕΥΑΡΕΣΤΗΣΕΙ κάνεις τον Θεο, αφού εκείνος που πλησιάζει πρέπει να πιστεύει στην ύπαρξη του και οτι ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙ εκείνους που τον ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΕ"(Εβραίους 11:6) και την Ευλογία του στην Ζωή τους ΕΠΙΘΥΜΟΥΝΕ.

Και ο Ιησούς Χριστός που ΗΡΘΕ για να ΒΡΕΙ και να ΣΩΣΕΙ το Απολωλός (Λουκάς 19;10)τον Χαμένο,τον καθενα απο εμας μ' αμαρτίες Φορτωμένο, και είπε "ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε βαριά φορτωμένοι , κι' ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ"(Ματθαίος 11:28) και όμως πολύ λίγοι από μας απάντησαν το κάλεσμα του γιατί οπως η Γιαγιά μου η Κατερίνα η Θείτσα μου η Μηλίτσα και η πελώρια Πλειοψηφία των Ελλήνων της Αιγύπτου στην *Παναγία* και στους Αγίους και Αγιες έτρεχαν και το κάλεσμα του το ΑΓΝΟΟΥΣΑΝ επειδή τα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ λόγια του ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣΑΝ.


Χωρίς όμως έμπρακτη ΚΑΡΔΙΑΚΗ Πίστη δηλαδή ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον ΧΡΙΣΤΟ και στα ΛΟΓΙΑ του είναι αδύνατον να τον ευαρεστησουμε, να του ΔΟΘΟΥΜΕ και στην Αιώνια Ζωη να ΜΠΟΥΜΕ.
Γιατί φίλοι μου ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ αυτός η αυτή που του ανάβει το κερί αλλά διστάζει να τον εμπιστευτεί και το κάλεσμα του να απαντήσει < "Να στεκομαι τωρα μπροστα στην πορτα της Καρδιας σου και ΚΤΥΠΩ.Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ ξαι θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι">(Αποκάλυψη 3:20) αλλα μόνο αυτός που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και καρδιά, Ψυχή και Πνεύματι του ΔΟΘΕΙ ! 

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΟΥ ΔΙΝΟΜΑΙ, ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ¨Είναι η προσευχή που τεκμηριώνει την καρδιακή πίστη του αμαρτωλού που τον Χριστό εχει ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΔΕΝ ΔΥΣΤΑΖΕΙ να του ΔΟΘΕΙ, και που ο Χριστός θα απαντήσει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ στον αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΎΤΗΚΕ θα χαρίσει.(Ιωάννης 11:25).Αμήν !

No comments:

Post a Comment