Popular Posts

Sunday 10 March 2013

" ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΣΟΥ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ" ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑMAΡΤΩΛΟ.

Φίλοι μου καλησπέρα σας όλοι μας έχουμε ανάγκη από φώτιση. Φώτιση για να κάνουμε την σωστή εκλογή στην καθημερινή μας Ζώη.Φώτιση στη δύσκολη στιγμή την αλήθεια να διακρίνουμε και να ξέρουμε τι να πούμε και πως να το πούμε, και Ιδίως Φώτιση Πνευματική ώστε την ΑΛΗΘΕΙΑ  να ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ και στην αιώνια ζωη να μπούμε. 
Γιατί παρα πολλά που διδαχτήκαμε ως παιδιά αντι στην Σωτηρία και στον Χριστό να μας οδηγούν στο πνευματικό ΣΚΟΤΑΔΙ και ΜΑΚΡΙΑ του μας κρατούν,και αν επιθυμούμε στην Ευλογία του να μπούμε πρέπει στην ΜΕΛΕΤΗ της Αγιας Γραφής να δοθουμε. 

Φίλε μου απελευθερώσου  απο κάθε διδασκαλία που διδάχτηκες και  βρίσκεται σε διάσταση με την Αγία γραφή γιατι μόνο η Αγία γραφή -και ΟΧΙ οι διδασκαλίες και παραδόσεις ανθρώπων- είναι η ΔΥΝΑΜΗΣ ΘΕΟΥ προς ΣΩΤΗΡΙΑ κάθε πρωτεύοντος (Ρωμαίους 1:16) και μόνο η ΜΕΛΕΤΗ της Αγίας γραφής  είναι το ΦΩΣ  που ΦΩΤΙΖΕΙ τον δρόμο της Σωτηρίας και  στην Αιώνια Ζωή με τον Χριστό τον πιστεύοντα  οδηγεί ! 

Φίλε μου αν θέλεις να οπλισθεις με την ΑΛΗΘΕΙΑ και στην Σωτηρία του Χριστού και  εσύ να μπεις ΜΕΛΕΤΑ την Αγία γραφή γιατί μόνο ο Θεόπνευστος λόγος του Θεού στον  Σωτήρα Χριστό οδηγεί  < Εγώ είμαι η ΟΔΟΣ, και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ και κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας από ΕΜΕΝΑ> ( Ιωαννης 14;6) και όχι οι διδασκαλίες των ανθρώπων που ΑΝΑΙΡΟΥΝ και τροποποιούν τα λόγια του ΧΡΙΣΤΟΥ. 
"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΞΥΠΝΗΣΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ" είναι η προσευχή που Σώζει τον απολωλό, αυτόν που δεν έχει ακόμα καρδιακη  κοινωνία με τον Χριστό. 
Φίλιε μου το Ευαγγέλιο τονίζει οτι ΟΛΟΙ οι Σωσμένοι χριστιανοί ΗΣΑΝ κάποτε πνευματικά ΝΕΚΡΟΙ εξ'αίτιας των παραπτωμάτων και των αμαρτιών μέσα στις οποίες βάδιζαν.... εκτελώντας τις υπαγορεύσεις της Αμαρτωλής  ανθρώπινης Φύσης  και των πονηρών λογισμων και οτι ήσαν και ΑΥΤΟΙ όπως και οι υπόλοιποι ΑΞΙΟΙ  της ΤΙΜΩΡΙΑΣ του ΘΕΟΥ    (Εφεσιους 2:1-4) 

Αν όμως Φίλε μου ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ την Χάρη του  Χριστού να φορτωθεί στον Σταυρό τις δίκες  μας αμαρτίες τότε προσευχη σου αδελφέ μου και ζήτησε του να ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ σου να διαπιστώσεις  οτι παρόλο που στην αμαρτία ΖΕΙΣ την ΧΑΡΗ του και το κάλεσμα του ακόμα το αγνοείς . 

No comments:

Post a Comment