Popular Posts

Sunday 17 March 2013

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕ ΜΕ" είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.

Γιατί φίλε μου δεν υπάρχει κανένα έργο που μπορείς να κάνεις Αντάξιο του Δώρου της Σωτηρίας βεβαιώνει όλους ο λόγος του Θεού. "Γιατί πράγματι με ΠΑΡΟΧΗ ΧΑΡΗΣ έχετε ΣΩΘΕΙ μεσω Πίστεως.Και αυτό -η Σωτηρία σας- ΔΕΝ είναι επίτευγμα δικό σας.Είναι ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ.ΔΕΝ είναι ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΕΡΓΩΝ μηπως καικαυχηθει κανεις"(Εφεσιους 2:8-9) 

Και επίσης ο ίδιος ο Χριστός δήλωσε στον θεοσεβή Νικόδημο και του είπε "Αν κάποιος ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΞΑΝΑ, δεν μπορεί να μπει στην βασιλεία του Θεού"(Ιωάννης 3:3,5)
Μόνο αν στον Χριστό δοθείς και Σωτήρα σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ απο όλες τις αμαρτίες σου θα συγχωρηθείς και από το Αγιο Πνευμα θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, και στην Αιώνια Ζωή θα μπεις
Φίλε μου τα λόγια και την προσφορά Σωτηρίας του Χριστού (Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 3:16,3:36,5:24, 6:35,40,6:47,7:37,8;34,8:51,10:9,10:27,14:16,23,Αποκάλυψη 3:20) ΜΗΝ την αγνοείς γιατί αν τ'αγνοείς μακριά του για πάντα θα ΧΑΘΕΙΣ ! 

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕ ΜΕ" είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.

Εύχομαι στον Χριστό να ΔΟΘΕΙΣ και το ΔΩΡΟ της Σωτηρίας και εσύ να το δεχτείς (Εφεσιους 2:8-9) και από το Αγιο Πνεύμα να ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ και ποτε δεν θα ΧΑΘΕΙΣ. Αμήν!

1 comment:



  1. Φίλε μου αν επιθυμείς στην Ευλογία του πατρός να μπεις την καρδιά σου στον Χριστό πρέπει διάπλατα να την ανοίξεις και Σωτήρα σου να τον δεχτείς.(Ιωάννης 1;12-13,3΅16,10:9,Αποκάλυψη 3:20)

    ReplyDelete