Popular Posts

Thursday 21 March 2013

«ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ Σ' ΕΣΩΣΕ»


Φίλοι μου κανένας λαός δεν ήταν πιο θρήσκος από τον Εβραϊκό λαό που εκπλήρωναν τα έργα του νόμου όσο κανείς άλλος, και καμία ομάδα ανθρώπων δεν ήσαν πιο θρήσκοι από τους Φαρισαίους που αμερόληπτα εκτελούσαν τις θρησκευτικές ρήτρες, όμως η πελώρια πλειοψηφία του Θρήσκου Εβραϊκού λαού έχασαν την Σωτήρια ενώ οι αμαρτωλοί που τον Χριστό ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ Σώθηκαν και πολλοί άκουσαν την ανέλπιστη καταπληκτική βεβαίωση « Η ΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ Σ' ΕΣΩΣΕ»

 Η αμαρτωλή γυναίκα στο δείπνο του Φαρισαίου, χάρη στην Πίστη της και την Ειλικρινή ΜΕΤΑΝΟΙΑ της καρδιάς της και ΟΧΙ σε κάποια *ανταξια* έργα άκουσε τον Χριστό να της λέγει «Οι αμαρτιες σου ΣΥΓΧΩΡΕΘΗΚΑΝ» και «Η ΠΙΣΤΗΣ σου Σ'ΕΣΩΣΕ πήγαινε στο καλο»(Λουκάς 7:48,50) Και ο τυφλός Βαρτιμαιος χάρη στην ΠΙΣΤΗ του έλαβε την όραση του και την ανέλπιστη Σωτηρία « Πηγαινε, η ΠΙΣΤΗΣ σου σε ΕΣΩΣΕ»(Μάρκος 10:52) Τα έργα φίλοι μου ακολουθούν και ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΝ και ΤΕΚΜΗΡΙΟΝΟΥΝ την ΠΙΣΤΗ αλλά δεν Σώζουν τον αμαρτωλό. Ο ΘΕΟΣ ΜΟΝΟ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ που τον Χριστο ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΊ , και η ΣΩΤΗΡΙΑ εινα το ΔΙΚΟ του ΔΩΡΟ και ΟΧΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΕΡΓΩΝ για να μην καυχηθεί κανείς (Εφεσιους 2:8-9).

 Μονό η Γνήσια ΚΑΡΔΙΑΚΗ πίστη στον Χριστό ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ τον αμαρτωλό.>> (Ρωμαίους 5:1). Όλοι εκείνοι που απο δογματική ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ αρνούνται ν'απαντήσουν το κάλεσμα του Χριστού(Ματθαιος 11:28)και δια προσωπικής ΚΑΡΔΙΑΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝΕ και Σωτήρα τους να τον ΔΕΧΤΟΥΝΕ (Ιωάννης 1:12) στην Βασιλεία του Χριστού ΔΕΝ θα μπούνε γιατί Χωρίς προσωπική ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΙΣΤΗ δηλαδη ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να ΕΥΑΡΕΣΤΗΣΟΥΝ τον ΘΕΟ.(Εβραίους 11:6)
 Η αιμορραγούσα γυναίκα που υπέφερε για δώδεκα Χρόνια χάρη στην δυνατή της Πίστη στον Ιησού Χριστό και γιατρεύτηκε και έλαβε και την βεβαίωση της Σωτηρίας της «Θάρρος, κόρη μου.Η Πίστη σου σ' ΕΣΩΣΕ»(Λουκάς 8:48) γιατι ο καθένας που Πλησιάζει τον Χριστό πρέπει να ΠΙΣΤΕΥΕΙ οτι ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ εκείνους που τον ΕΜΠΙΣΤΕΎΟΝΤΑΙ

 Φίλοι μου χωρίς καρδιακή προσωπική ΠΙΣΤΗ δηλαδή ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον Χριστό η πίστης μας είναι ΚΟΥΦΙΑ, ειναι απλώς ονομαστική ειναι σαν ένα ανδρείκελο, ειναι σαν ένας ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ που όσο πλουμιστός και αν είναι στην γη θα παίσει και θα κομματιαστει, επειδή στην ουσία ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ τον Χριστό να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ και ΣΩΤΗΡΑ μας να τον ΔΕΧΤΟΥΜΕ. 

 Φιλοι μου η Αγάπη του Κυρίου εις τον ιδιο μας καλεί να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ για να ΜΠΟΥΜΕ στη ΖΩΗ. 
  «Κύριε Ιησού Χριστέ μου,με Πιστη σου ανοίγω την καρδιά μου και ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ μου σε ΔΕΧΟΜΑΙ. Ελα και μείνε μαζι μου ΟΛΕΣ τις ΗΜΕΡΕΣ της Ζωής μου» Είναι η προσευχή ΠΙΣΤΕΩΣ που ο Κύριος θα τιμήσει και με την παρουσία του θα σ'ευλογήσει και την Αιώνια Ζωη μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !

«Όσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστό σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το Προνόμιο την ΕΞΟΥΣΙΑ να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ οχι απο πρωτοβουλία και ενέργεια ανθρώπινη άλλα από τον ΘΕΟ»(Ιωάννης 1:12-13)
 Φίλε το ΕΡΓΟ της Πίστεως που ΖΩΖΕΙ ειναι το Άνοιγμα μ' ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ της καρδιάς στον ΧΡΙΣΤΟ οπως ακριβώς η Αιμορραγουσα, ο τυφλός Βαρτιμαιος, η αμαρτωλή,όπως οι ένδεκα Απόστολοι και ο Απόστολος Παύλος και όπως ΟΛΟΙ οι ΓΝΗΣΙΟΙ Σωσμένοι αλλά πρώην χαμένοι αμαρτωλοί !!!

No comments:

Post a Comment