Popular Posts

Tuesday 26 March 2013

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΔΕΧΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ.



    
Ο Κύριος λέγει σ' όλους που Σωτήρα και Κύριο τους θα τον δεχτούν "Θα σας  ελευθερώσω από όλους σας τους φόβους".
Όταν σήμερα την Σωτηρία σου ζητάς και τον Χριστό αψηφάς ο μόνος δρόμος που στην ΣΩΤΗΡΙΑ οδηγεί είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ <<
Εγώ είμαι ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ, κανείς  δεν έρχεται, δεν πάει κοντά στον Πατέρα ΠΑΡΑ μόνο αν περάσει απο ΜΕΝΑ>>(Ιωάννης 14:6)

Φίλοι μου η ομάδα που στον Παράδεισο θα μπει είναι αυτή που στον Χριστό θα ΔΟΘΕΙ και Σωτήρα και Κύριο της θα τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16)

Φίλε μου μ' όλη μου την καρδιά σου Εύχομαι τον Χριστό ν' ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ και Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ώστε στον πανέμορφο Παράδεισο και εσύ να μπεις.

« Κύριε Ιησού Χριστέ μου.Σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζήτω να με συγχωρήσεις που τόσα χρόνια το κάλεσμα σου αγνοούσα, και σε παρακαλώ να  ΕΡΘΕΙΣ και να ΜΕΙΝΕΙΣ μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου. Και το δικό σου ΘΕΛΗΜΑ να ΓΙΝΕΙ στη Ζωή μου. Είμαι δικός σου» Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment